E-mail marketing
Jest elementem marketingu cyfrowego, digital marketingu. Tutaj e-maile są wysyłane do subskrybentów, potencjalnych klientów i klientów w celu nawiązania kontaktu, promocji lub sprzedaży produktów i usług firmy.
Jest elementem marketingu cyfrowego, digital marketingu. Tutaj e-maile są wysyłane do subskrybentów, potencjalnych klientów i klientów w celu nawiązania kontaktu, promocji lub sprzedaży produktów i usług firmy.
Ebook to główny lead magnet, który dostarcza wyczerpujących informacji na określony temat lub listę tematów. Jest to przydatna metoda budowania przywództwa myślowego, a także generowania i pielęgnowania potencjalnych klientów.
To zautomatyzowany zestaw wiadomości e-mail, które są wysyłane w określonym czasie. Celem jest zaangażowanie potencjalnych klientów i wypchnięcie ich na kolejne etapy lejka zakupowego. Na przykład, jeśli ktoś zarejestrował się na seminarium internetowe dotyczące produktu, ale jeszcze nie wywołał zakupu,
Jest to zasada psychologiczna, w której ludzie mają tendencję do podążania za tym, co większość robi wokół nich. Zasadniczo marketerzy wykorzystują dowód społeczny jako taktykę zwiększania konwersji na wiele sposobów. Obejmują one referencje klientów, wzmianki w mediach, licznik udostępnień w
Etapy cyklu życia klienta pomagają organizować kontakty na podstawie momentu, na jakim się znajdują w cyklu sprzedaży. W wielu dostępnych CRM’ach etapy cyklu życia obejmują: subskrybenta, potencjalnego klienta, potencjalnego klienta z kwalifikacjami marketingowymi, potencjalnego klienta ze sprzedaży, szansy sprzedaży, klienta
Współczynnik klikalności to odsetek osób, które kliknęły Twoją reklamę lub post. Formuła to łączna liczba kliknięć podzielona przez całkowitą liczbę wyświetleń linku. Na przykład: 1 kliknięcie / 100 wyświetleń = 0,01% CTR. Im wyższy współczynnik klikalności, tym lepsza jakość i
CPL to kwota, jaką dana firma musi wydać na wygenerowanie/ pozyskanie leada.
Wszelkiego rodzaju treści, którymi marketerzy mogą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jedną z odmian contentu, który wspomaga proces lead generation są treści i narzędzia, takie jak kalkulatory, quizy, ankiety i oceny online, które zapewniają interaktywną, dwukierunkową komunikację, potecznie nazywane, treściami interaktywnymi.
CRO to proces poprawy konwersji w witrynie lub na stronach docelowych poprzez przeprowadzenie testów A/B lub wdrożenie innych technik optymalizacji.
CRO (Conversion rate optimization) – Optymalizacja współczynnika konwersji Czytaj więcej »
Jest to narzędzie, za pomocą którego można zaprojektować, zarządzać i publikować stronę internetową. Umożliwia wielu użytkownikom współpracę i tworzenie treści cyfrowych, które można również zoptymalizować pod kątem wyszukiwarek. Popularnym przykładem CMS są WordPress, Magento, Drupal i Joomla.
CMS (Content management system) – System zarządzania treścią Czytaj więcej »
Ściągawka zawiera wskazówki dla użytkowników, jak wykonać dane zadanie. Są one zwykle bardzo przydatne i wartościowe, dzięki czemu stanowią doskonałe narzędzie do pozyskiwania potencjalnych klientów i ich zaangażowania. Lista kontrolna to niezwykle łatwy do wykonania lead magnet, w którym kroki