Lead scoring

Jest to rodzaj interaktywnej treści lub ankiety, która wykorzystuje format pytań i odpowiedzi w celu zebrania odpowiednich informacji o potencjalnym kliencie. Na podstawie danych wprowadzonych przez użytkownika tworzony jest dopasowany wynik np. oferty, pakietu. Ponadto zebrane dane mogą pomóc marketerom

Lead scoring Czytaj więcej »

Lead

Potencjalny klient okazujący większe zainteresowanie Twoją ofertą niż subskrybent. Zazwyczaj potencjalny klient wypełnił formularz, podając więcej niż tylko adres e-mail, często w przypadku jakiejś oferty prezentowanej na Twojej stronie internetowej. Każda osoba, która udostępnia swoje dane kontaktowe, nazywana jest potencjalnym

Lead Czytaj więcej »

Landing page

Landing page, czyli strona docelowa to strona internetowa zawierająca formularz używany do generowania potencjalnych klientów. Ta strona dotyczy oferty marketingowej, takiej jak ebook lub webinar, i służy do przechwytywania informacji o odwiedzających klientach, w zamian za cenną ofertę. Landing page

Landing page Czytaj więcej »

CTA (Call-To-Action)

Wezwanie do działania (CTA) to link tekstowy, przycisk, obraz lub jakiś rodzaj łącza internetowego, który zachęca osobę odwiedzającą stronę internetową do odwiedzenia strony docelowej i zostania potencjalnym klientem. Oto kilka przykładów wezwań do działania: „Zapisz się do newslettera” lub „Pobierz

CTA (Call-To-Action) Czytaj więcej »

AIDA

AIDA to akronim oznaczający: świadomość, zainteresowanie, pragnienie i działanie. Model marketingowy AIDA definiuje etapy poznawcze, przez które przechodzi dana osoba w procesie zakupu produktu lub usługi. Świadomość: dotyczy budowania świadomości marki i przyciągania uwagi konsumentów. Zainteresowanie: następny etap wymaga utrzymania

AIDA Czytaj więcej »

Oferta handlowa – jak napisać, żeby oczarowała Twoich klientów?

Nie jest żadną tajemnicą, że sprzedaż stanowi proces wieloetapowy. Podczas kontaktu z klientem, począwszy od zdobycia wartościowego leada, przez ofertowanie, aż po finalizację musisz dbać o to, aby rozmówca był coraz bardziej zainteresowany. Prezentacja oferty handlowej stanowi kluczowy moment sprzedaży,

Oferta handlowa – jak napisać, żeby oczarowała Twoich klientów? Czytaj więcej »

Call To Action (CTA) – jak skutecznie wezwać do działania?

Aby zwiększyć internetową sprzedaż niezbędna jest właściwa strategia marketingowa. Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwie za marketing, planując sposoby komunikacji z klientem oraz zajmujące się opracowywaniem kampanii reklamowych, wiedzą, że kluczem do sukcesu jest właściwe zwracanie się do obranej wcześniej grupy docelowej.

Call To Action (CTA) – jak skutecznie wezwać do działania? Czytaj więcej »

Rodzaje marketingu w Twojej firmie – Definicja marketingu

Czy chciałbyś, aby Twoja firma zaczęła wyróżniać się na tle firm konkurencyjnych, tym samym zyskując większy rozgłos oraz przyciągając coraz bardziej liczną rzeszę zaciekawionych klientów? Marketing to całościowy zespół zadań, który jest ukierunkowany na realizację poszczególnych celów działalności firmy. Tak

Rodzaje marketingu w Twojej firmie – Definicja marketingu Czytaj więcej »

Scroll to Top