Social selling – co to jest? Czy sprzedaż przez Social Media się opłaca?

Wraz z rozwojem technologii, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na poszerzenie swojej działalności o sklep internetowy. Równocześnie z rozbudową firmy, pojawiają się również kwestie dotyczące rozszerzenia oferty marketingowej, a tym samym zwiększenia zysków ze sprzedaży oraz wygenerowania nowych leadów. Jednym

Social selling – co to jest? Czy sprzedaż przez Social Media się opłaca? Czytaj więcej »

Marketing Automation – co to i jak działa? Automatyzacja marketingu w kilku krokach

Jak wiadomo nie od dziś, podstawą sukcesu niejednego biznesu są odpowiednio zaplanowane działania marketingowe. W dobie Internetu i rządzącego światem big data, wielu przedsiębiorców decyduje się na rozszerzenie swojej działalności i przeniesienie się do przestrzeni online, budując tam swoją stronę

Marketing Automation – co to i jak działa? Automatyzacja marketingu w kilku krokach Czytaj więcej »

Scroll to Top