Wdrożenie CRM – jak zrobić to prawidłowo? Najważniejsze etapy i wskazówki

Wdrożenie systemu CRM jest ogromną zmianą dla firmy. Ma to spore znaczenie, na organizację całego przedsiębiorstwa. Dzięki niemu firma zyskuje automatyzację procesów związanych z relacjami zarówno z aktualnymi jak i potencjalnymi klientami. Łatwiej będzie można stworzyć zbiór zadań, a także

Wdrożenie CRM – jak zrobić to prawidłowo? Najważniejsze etapy i wskazówki Czytaj więcej »

Prowizja od sprzedaży dla pracownika – motywuje czy paraliżuje?

Odpowiednie wynagrodzenie to jeden z zasadniczych elementów, który motywuje pracownika do efektywnego wykonywania powierzonej mu pracy. Wiele przedsiębiorstw poza wynagrodzeniem zasadniczym wprowadza różne motywatory płacowe i pozapłacowe, w tym także system prowizyjny. Prowizja od sprzedaży występuje szczególnie w firmach o profilu

Prowizja od sprzedaży dla pracownika – motywuje czy paraliżuje? Czytaj więcej »

Chcesz szybko zwiększyć sprzedaż? Najpierw odpowiedz na te 4 kluczowe pytania

Jako właściciel firmy lub osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów wiesz jak istotny jest skuteczny prospecting, czyli generowanie nowych kontaktów za pomocą interesujących komunikatów przesłanych potencjalnym zainteresowanym w odpowiednim czasie i częstotwliości. Co to jest prospecting jest więc dla Ciebie znane jak amen w

Chcesz szybko zwiększyć sprzedaż? Najpierw odpowiedz na te 4 kluczowe pytania Czytaj więcej »

Prognozowanie sprzedaży – Jak przepowiedzieć poziom przychodów w Twojej firmie?

Prognozowanie poziomu sprzedaży jest jednym z tych tematów, do którego osoby prowadzące biznes podchodzą bardzo niechętnie. Zła wiadomość jest jednak taka, że brak dokonania tej czynności może nas bardzo drogo kosztować. Spróbujmy więc zastanowić się jak ułatwić to zadanie i

Prognozowanie sprzedaży – Jak przepowiedzieć poziom przychodów w Twojej firmie? Czytaj więcej »

Scroll to Top