Lead generation słownik

TOFU

Początek lejka oznacza najwyższy etap lejka sprzedaży. W rzeczywistości składa się z osób, które próbują zidentyfikować problem i szukają informacji na temat danej oferty. Na tym etapie zadaniem marketera jest edukowanie ludzi na temat dostępnych rozwiązań bez reklamowania ich własnych

TOFU Czytaj więcej »

Ścieżka konwersji

Ścieżka konwersji to opis kroków, które użytkownik witryny podjął w celu konwersji np. wypełnienia formularza kontaktowego lub kliknięcia w przycisk „Kup teraz”. Zazwyczaj zaczyna się od wejścia użytkownika na daną stronę i kończy się zdefiniowaną konwersją.

Ścieżka konwersji Czytaj więcej »

Subskrybent

Pomyśl o subskrybentach jako o osobach, które znają Twoją firmę i wyraziły zgodę na okresowe otrzymywanie od Ciebie wiadomości. W wielu przypadkach baza subskrybentów to segment Twojej bazy danych kontaktów, który zapisał się do newslettera na Twoim blogu lub na

Subskrybent Czytaj więcej »

Social media

Media społecznościowe to doskonała platforma do docierania do odbiorców, generowania potencjalnych klientów. Ale także pozostawania w kontakcie z potencjalnymi klientami i informowania ich na bieżąco o swoich produktach i usługach. Poczta pantoflowa w mediach społecznościowych również zwiększa świadomość marki.

Social media Czytaj więcej »

Segmentacja leadów

Jest to proces podziału rynku potencjalnych klientów na grupy lub segmenty. W rzeczywistości tworzone segmenty to konsumenci, którzy podobnie reagują na strategie marketingowe. Ponadto mają również wspólne cechy, takie jak podobne zainteresowania, potrzeby lub lokalizacje.

Segmentacja leadów Czytaj więcej »

Responsive design

Odnosi się do projektu strony internetowej, która reaguje na dowolny rozmiar i orientację urządzenia, szczególnie mobilnego. Krótko mówiąc, dostosowuje się do różnych rozmiarów ekranu, zachowuje jednolitość i zapewnia płynne wrażenia użytkownika.

Responsive design Czytaj więcej »

Scroll to Top