Lead generation słownik

Wzajemność (Reciprocity)

Technika ta opiera się na zasadzie odwzajemnienia się. W rezultacie działa znakomicie na landing page, na którym odwdzięczasz się przysługą za przysługę. Oczywiście jako marketer upewnij się, że oferujesz  użyteczną wartość dla Twoich odbiorców.

Współczynnik odrzuceń e-mail (Email Bounce Rate)

To niewielki procent wysłanych wiadomości email lub newsletterów. Odpowiada za wiadomości, które nie zostały dostarczone do skrzynki odbiorczej adresata, więc zostały odesłane z powrotem lub odrzucone. Wysoki współczynnik odrzuceń oznacza nieaktualną bazę subskrybentów z nieprawidłowymi lub nieużywanymi od dawna adresami …

Współczynnik odrzuceń e-mail (Email Bounce Rate) Czytaj więcej »

Webinar

Webinary są bardzo skuteczne w generowaniu leadów. Ponieważ są edukacyjne, mają wysoką postrzeganą wartość. Co więcej, w porównaniu z ebookami, przewodnikami, wpisami na blogu itp. webinary mogą pozyskiwać potencjalnych klientów i popychać ich dalej na ścieżkę zakupową.

Użytkownik

Użytkownik to osoba, która jest o krok od bycia klientem. To ktoś, kto używa produktu, nie płacąc np. korzystając z wersji demo. Wreszcie, gdy zaczną płacić, zamieniają się w klienta. To również osoba, która trafia do Twojej witryny. Przede wszystkim …

Użytkownik Czytaj więcej »

Twitter

Jest to platforma mediów społecznościowych, która umożliwia firmom udostępnianie wiadomości i kontakt z odbiorcami.

Twarde odbicie (Hard bounce)

Oznacza to, że wiadomość e-mail została zwrócona do nadawcy. Serwer pocztowy adresata go nie zaakceptował. Przeważnie dotyczy adresów mailowych, które już nie istnieją np. byłych pracowników w organizacji.

Przewiń do góry