Eventy biznesowe 🔥
Największa w Polsce baza obejmująca: konferencje biznesowe, webinary biznesowe, eventy online dla biznesu. Sprawdź miejsca spotkań, zapoznaj się z ich programami, poznaj sylwetki prelegentów i zasady uczestnictwa.
Wyróżnione wydarzenia
Konferencje biznesowe
Sprawdź nadchodzące konferencje i nie przegap okazji poznania ciekawych ludzi na żywo, podczas networkingu
Webinary dla biznesu
Dołącz do wydarzeń organizowanych online i poszerz swoją widzę o wybraną tematykę biznesową
- Wszystkie wydarzenia
- Konferencje biznesowe
- Lead generation słownik
- Pozyskiwanie klientów
Jak budować lojalność klientów w Q-commerce?
Q-commerce, czyli handel błyskawiczny, zyskuje popularność na ...
Jak personalizacja marketingu zwiększa skuteczność lead generation?
Personalizacja w marketingu to już nie tylko ...
Wpływ monitoringu mediów na strategię marketingową
Wpływ monitoringu mediów na strategię marketingową Monitoring ...
Wyzwania i rozwiązania w generowaniu leadów B2B na rynkach zagranicznych
Wyzwania i rozwiązania w generowaniu leadów B2B ...
Pop-up – jak go wykorzystać do generowania leadów?
Pop-up – jak go wykorzystać do generowania ...
Wpływ dokładnego profilu klienta na skuteczność kampanii
Wpływ dokładnego profilu klienta na skuteczność kampanii ...
Jak skutecznie zarządzać zespołem telemarketingowym
Jak skutecznie zarządzać zespołem telemarketingowym Zarządzanie zespołem ...
Skuteczna strategia follow-up w sprzedaży
Skuteczna strategia follow-up w sprzedaży Rola follow-up ...
Najczęstsze błędy przy tworzeniu person marketingowych.
Najczęstsze błędy przy tworzeniu person marketingowych. Persona ...
Jak CRM może wspierać kampanie marketingowe
Jak CRM może wspierać kampanie marketingowe ...
Jak AI może wspierać rozwój MŚP
Transformacja cyfrowa w małych i średnich przedsiębiorstwach: ...
Etyka i AI: Jak zapewnić odpowiedzialne wdrażanie sztucznej inteligencji w biznesie
Etyka i AI: Jak zapewnić odpowiedzialne wdrażanie ...
CHCESZ DODAĆ SWÓJ EVENT DO NAJWIĘKSZEJ W POLSCE BAZY WYDARZEŃ BIZNESOWYCH?
Napisz do nas i prześlij takie informacje jak:
- Nazwa wydarzenia i jego dokładny termin (data, godzina rozpoczęcia)
- Dokładny adres (w przypadku konferencji stacjonarnych)
- Link do strony Twojego eventu
- Niezbędne materiały (zdjęcia, opis, film z ostatniej edycji, cena)
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj