Pozyskiwanie klientów

6 polskich i ultra efektywnych narzędzi sprzedażowych. Czy na pewno je znasz?

Ludzki element sprzedaży nigdy nie zniknie – to fakt. Faktem jest również to, że sprzedaż jest długim procesem. Po co więc utrudniać to, co i tak nie zawsze należy do najłatwiejszych? Nowoczesny sprzedawca wykorzystuje mądre narzędzia, które wpływają na jego …

6 polskich i ultra efektywnych narzędzi sprzedażowych. Czy na pewno je znasz? Czytaj więcej »

Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela

„Proszę, to moja wizytówka” – w taki sposób często zaczynamy lub kończymy spotkania biznesowe. W tzw. realu pozostawienie kontaktu do siebie jest dość proste, buduje nasz wizerunek i umożliwia zachowanie podstawowych zasad służbowego savoir-vivre. Co, jeśli nie mamy możliwości nawiązania …

Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela Czytaj więcej »

Przyszłość generowania leadów, 5 trendów na 2020 rok + Infografika

Spójrzmy prawdzie w oczy, generowanie leadów stało się priorytetowym narzędziem strategii bezpośrednio wpływającym na sprzedaż. Na szczęście wyszło już poza działy marketingowe i realnie konkuruje z ich kanałami, których rola do tej pory ogranicza się jedynie do zapewnienia ruchu i …

Przyszłość generowania leadów, 5 trendów na 2020 rok + Infografika Czytaj więcej »

Zawód: Przedstawiciel handlowy, handlowiec, sprzedawca — Zarobki, wymagania, praca

Czy zawód handlowca to praca przyszłości, czy relikt poprzedniej epoki? To pytanie zadaje sobie pewnie większość osób, które staje przed decyzją podjęcia wakatu na stanowisku przedstawiciela handlowego. Z jednej strony New Business Manager (angielski odpowiednik handlowca) mylnie kojarzy się z …

Zawód: Przedstawiciel handlowy, handlowiec, sprzedawca — Zarobki, wymagania, praca Czytaj więcej »

Prospecting w sprzedaży – Czym jest i jakie techniki stosuje

Czym jest prospecting? „Prospecting” oznacza dosłownie „poszukiwanie” i w sprzedaży oznacza właśnie poszukiwanie klientów. Ściślej rzecz ujmując, jest to etap poszukiwań konsumentów umiejscowiony pomiędzy tzw. sales lead (lead’em sprzedażowym, potencjalnym klientem) a klientem już realnie kupującym oferowany produkt. Oryginalnie słowo „prospecting” odnosiło …

Prospecting w sprzedaży – Czym jest i jakie techniki stosuje Czytaj więcej »

Tytuł maila – 23 sprzedażowe przykłady, które generują +50% otwarć

Jest wieczór, stoisz w kolejce do ulubionego klubu. Przed Tobą jakieś 100 osób, które mają ten sam cel. Wejść do środka, tam, gdzie czeka Cię prawdziwa nagroda i efekt kilku godzin przygotowań do naprawdę prestiżowej imprezy. Jedyną przeszkodą, która może …

Tytuł maila – 23 sprzedażowe przykłady, które generują +50% otwarć Czytaj więcej »

Przewiń do góry