Jak wykorzystać testy A/B do zwiększenia konwersji?

W wirtualnym świecie rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Metamorfozie podlegają trendy sprzedażowe, sposoby komunikowania się z klientami oraz treści przekazów reklamowych. Najważniejszym zadaniem współczesnych marketingowców stało się generowanie leadów i przyciągnięcie jak największej uwagi odbiorców. A ta, jak wiadomo, jest ulotna i

Jak wykorzystać testy A/B do zwiększenia konwersji? Czytaj więcej »

7 umiejętności miękkich, których potrzebuje każdy sprzedawca

Każdy sprzedawca jest w stanie systematycznie podwyższać swoje umiejętności oraz korygować ewentualne błędy. Okazuje się, że najistotniejszymi zdolnościami i cechami wspólnymi najefektywniejszych pracowników nie jest liczba wysłanych e-maili i generowanie leadów. Oczywiście takie umiejętności też są niezwykle ważne, jednak przyjrzyjmy się tym,

7 umiejętności miękkich, których potrzebuje każdy sprzedawca Czytaj więcej »

Ile telefonów dziennie powinien wykonywać Przedstawiciel Handlowy?

“Cold calling”, czyli wykonywanie zimnych telefonów, to metoda polegająca na pozyskiwaniu nowych klientów, z ang. lead generation, spośród takich osób, które nie spodziewają się kontaktu, a jednocześnie są w bazie potencjalnych klientów Przedstawiciela Handlowego. Prawie każdy sprzedawca przynajmniej raz w

Ile telefonów dziennie powinien wykonywać Przedstawiciel Handlowy? Czytaj więcej »

Zarządzanie czasem – 6 sugestii, dzięki którym przestaniesz się bać deadline’ów

Poczucie braku czasu, stres przez zbliżający się deadline, czy nawet uczucie ulgi po zrealizowaniu każdego taska, to często syndromy złego zarządzania czasem. Dzisiejszym sukcesem w życiu zawodowym można uznać nawet upchnięcie kolejnego spotkania w już i tak bardzo napompowany kalendarz.

Zarządzanie czasem – 6 sugestii, dzięki którym przestaniesz się bać deadline’ów Czytaj więcej »

Elementy stopki mailowej, którymi wygenerujesz leady

W ostatnich latach bardzo intensywnie rozwijał się rynek e-commerce. Klienci przekonali się do zakupów w cyfrowych sklepach, doceniając wygodę i bezpieczeństwo takich transakcji. Całkiem zrozumiałe są zatem działania specjalistów od marketingu nastawione na generowanie leadów. Najczęściej stosowaną metodą lead generation jest email marketingowy.

Elementy stopki mailowej, którymi wygenerujesz leady Czytaj więcej »

Scroll to Top