Formularz


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

To kluczowy element kampanii marketingowej oraz główny moduł na którym powinien opierać się każdy landing page.

To właśnie formularz (kontaktowy, ofertowy, zakupowy) wypełniają odwiedzający, aby podać swoje dane kontaktowe i uzyskać coś w zamian. Z tego powodu marketerzy powinni testować pola formularza kontaktowego oraz jego wygląd i umiejscowienie na stronie. Będzie mieć to bezpośredni wpływ na stopień jego wypełnienia i konwersję.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top