Facebook


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Jest to serwis społecznościowy, w którym marketerzy mogą prowadzić ukierunkowane reklamy w celu budowania świadomości marki. 

Ale również przyciągania nowych potencjalnych klientów poprzez przenoszenie ich na stronę docelową. Facebook jako pierwszy wprowadził format reklamowy o nazwie Lead Ads, który służy generowaniu leadów, w formularzu na platformie (bez konieczności przechodzenia do osobnej strony landing page).

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top