Lead generation słownik

Konsultacja

Konsultacja polega na przeprowadzeniu sesji z potencjalnymi klientami. Wykorzystuje się ją, aby zrozumieć jego oczekiwania oraz problemy, a następnie zaproponować, w jaki sposób Twój produkt / usługa może je naprawić i rozwiązać. Służy również jako świetny sposób na „popchnięcie” potencjalnych

Konsultacja Czytaj więcej »

Kalkulator ofertowy

Kalkulator przedstawia złożone dane w prostym, podstawowym formacie i jest sterowany przez użytkownika. Ze względu na swoją prostotę jest wysoce angażujący i może być używany do generowania leadów, prosząc użytkowników o wymianę informacji kontaktowych w celu zobaczenia wyników. Oto kilka

Kalkulator ofertowy Czytaj więcej »

Jakość leadów

Jakość potencjalnych klientów (wysoka lub niska) potwierdza, jakie jest prawdopodobieństwo konwersji z użytkownika na klienta. Na przykład wysokiej jakości potencjalny klient to taki, który pasuje idealnie do grupy docelowej danej firmy.

Jakość leadów Czytaj więcej »

Formularz

To kluczowy element kampanii marketingowej oraz główny moduł na którym powinien opierać się każdy landing page. To właśnie formularz (kontaktowy, ofertowy, zakupowy) wypełniają odwiedzający, aby podać swoje dane kontaktowe i uzyskać coś w zamian. Z tego powodu marketerzy powinni testować

Formularz Czytaj więcej »

FOMO

Fear Of Missing Out to jedna z zasad perswazji stosowanych przez marketerów w celu zwiększenia konwersji. Zasadniczo oznacza to tworzenie antycypacji wokół treści / oferty / produktu, aby ludzie obawiali się, że przegapią coś niesamowitego, jeśli nie uzyskają do niego

FOMO Czytaj więcej »

Facebook

Jest to serwis społecznościowy, w którym marketerzy mogą prowadzić ukierunkowane reklamy w celu budowania świadomości marki.  Ale również przyciągania nowych potencjalnych klientów poprzez przenoszenie ich na stronę docelową. Facebook jako pierwszy wprowadził format reklamowy o nazwie Lead Ads, który służy

Facebook Czytaj więcej »

Scroll to Top