PPC (Pay Per Click) – Płatność za kliknięcie


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Kampanie PPC to płatny rodzaj reklamy (banerowej, video lub tekstowej), w którym opłacony ruch jest przekierowywany do witryny internetowej lub landing page.

Właściciel serwisu, strony internetowej płaci wydawcy np. Google, Facebook, czy LinkedIn określoną kwotę za każdym razem, gdy użytkownik, potencjalny klient kliknie reklamę i przejdzie do strony. Ostatecznie zatem jest to dość uczciwy model rozliczeń, ponieważ rozlicza się za efekt, a więc za odwiedziny pojedynczego klienta.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top