Jest to platforma mediów społecznościowych, która umożliwia firmom udostępnianie wiadomości i kontakt z odbiorcami.
Lead generation słownik
Twarde odbicie (Hard bounce)
Oznacza to, że wiadomość e-mail została zwrócona do nadawcy. Serwer pocztowy adresata go nie zaakceptował. Przeważnie dotyczy adresów mailowych, które już nie istnieją np. byłych pracowników w organizacji.
Treści wirusowe (Viral Content)
Każda treść, która zyskuje ogromną popularność w Internecie i jest udostępniana masowo przez ludzi, nazywana jest treścią wirusową. W rzeczywistości tworzenie treści wirusowych może skutkować ogromną świadomością marki. W konsekwencji może pomóc w generowaniu wartościowych leadów i biznesu.
TOFU
Początek lejka oznacza najwyższy etap lejka sprzedaży. W rzeczywistości składa się z osób, które próbują zidentyfikować problem i szukają informacji na temat danej oferty. Na tym etapie zadaniem marketera jest edukowanie ludzi na temat dostępnych rozwiązań bez reklamowania ich własnych
Temat (Subject line)
Temat kampanii e-mailowych powinien być atrakcyjny i zachęcać odbiorców do kliknięcia i sprawdzenia, co się z nim wiąże. Idealnie byłoby, gdyby temat i treść były zgodne i spójne.
Targeted content
Treści kierowane to treści tworzone z myślą o osobie kupującego. To najlepszy sposób na zaangażowanie i pielęgnowanie potencjalnego klienta. Pokazuje, że rozumiesz jego potrzeby oraz obiekcje.
Testy A/B
Testy A/B mają na celu przetestowanie dwóch lub więcej wersji tej samej strony internetowej, w celu określenia, która wersja działa lub konwertuje lepiej. W rzeczywistości testy pomagają zrozumieć skuteczność zmian w projekcie lub zawartości stron internetowych, porównując wydajność wielu wersji.
Weryfikacja adresu mailowego (Email validation)
Istnieje szereg narzędzi, które można osadzić na stronie docelowej, aby sprawdzić, czy adres e-mail jest prawidłowy, czy nie. Mierzą wiarygodność adresu e-mail za pomocą kombinacji algorytmów, ponieważ ma to kluczowe znaczenie dla gromadzenia prawidłowych danych i tworzenia czystej listy e-mailowej,
Weryfikacja adresu mailowego (Email validation) Czytaj więcej »
Współczynnik odrzuceń (Bounce Rate)
Odsetek użytkowników, którzy trafiają na stronę internetową lub na stronę docelową (landing page) bez przechodzenia dalej lub klikania w jakikolwiek element, który ona zawiera. Wysoki współczynnik odrzuceń generalnie powoduje słabą konwersję i przypomina, że należy zoptymalizować swoje strony internetowe pod
Lead Management (Zarządzanie potencjalnymi klientami)
Czym jest lead management i dlaczego jest kluczowy w procesie generowania leadów? Lead management, czyli zarządzanie leadami, to kompleksowy proces obejmujący wszystkie działania od momentu pozyskania leada aż do jego przekształcenia w klienta – a często także późniejszą obsługę i
Lead Management (Zarządzanie potencjalnymi klientami) Czytaj więcej »