Inbound Marketing (Marketing przychodzący)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Marketing przychodzący koncentruje się na przyciąganiu uwagi klientów poprzez treści takie jak blogi, platformy mediów społecznościowych i wyszukiwarki.

Opiera się na strategii pull używanej przez marketerów do budowania świadomości marki. W przeciwieństwie do marketingu wychodzącego, jego celem jest nakłonienie ludzi do wejścia na ścieżkę marketingową z własnego wyboru.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top