Niedobór (Scarcity)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Zgodnie z zasadą rzadkości ludzie bardziej cenią produkt lub usługę, jeśli powiesz im, że tracą ogromną szansę.

Przypuszczalnie to FOMO zmusza ludzi do kupowania rzeczy impulsywnie. Na przykład kod rabatowy, który wygasa w ciągu kilku godzin, będzie miał większy urok niż ten, który można wykorzystać przez następne 2 lata.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top