MOFU
Środek lejka sprzedażowego lub MOFU to etap, na którym kupujący jest świadomy problemu oraz swoich potrzeb. Na tym etapie szuka najlepszego rozwiązania.
Środek lejka sprzedażowego lub MOFU to etap, na którym kupujący jest świadomy problemu oraz swoich potrzeb. Na tym etapie szuka najlepszego rozwiązania.
Miękkie odbicie to wiadomość e-mail, która dociera do serwerów pocztowych adresata, ale wraca niedostarczona, ponieważ skrzynka odbiorcza adresata była pełna lub serwer był niedostępny. Zwykle, aby zapobiec dalszym miękkim odbiciom wystarczy opróżnić w części skrzynkę odbiorczą (zwolnić na niej miejsce)
Obejmuje wszelkiego rodzaju materiały dostosowane do ścieżki kupującego i służące do edukacji i angażowania użytkownika. Na przykład broszury, treści interaktywne, seminaria internetowe, filmy, samouczki, przewodniki, e-booki, raporty, infografiki itp.
Automatyzacja marketingu (marketing automation) oznacza używanie oprogramowania, które automatyzuje zadania marketingowe. Zadania te obejmują powtarzalne czynności, takie jak wysyłanie wiadomości e-mail, posty w mediach społecznościowych i inne czynności w witrynie. Wiele platform do automatyzacji marketingu bazuje na rozbudowanym komponencie analitycznym.
LTV odnosi się do prognozowanych przychodów, które klient wygeneruje w ciągu swojego życia, całego cyklu np. okresu abonamentowego lub wysokości projektu. Jednym z najlepszych sposobów poprawy LTV jest skupienie się na satysfakcji klienta, co ostatecznie przełoży się na poprawę jego
Serwis społecznościowy LinkedIn jest równie popularny wśród osób poszukujących pracy, jak wśród pracodawców i tych, którzy chcą rozwijać swoją sieć zawodową. W rzeczywistości ma około 400 milionów użytkowników, co oznacza również, że istnieje ogromna możliwość generowania leadów dla firm sprzedających
Lejek sprzedażowy to zestaw kroków, które mają na celu pomóc odwiedzającym w podjęciu decyzji o zakupie. Lejek jest szerszy u góry i coraz węższy ku dołowi, gdzie jednocześnie znajduje się ostatni etap lejka. Treści edukacyjne na każdym etapie pomagają w
To model, który reprezentuje drogę klienta od świadomości do zakupu produktu lub usługi. Na samym początku ścieżki będzie dużo odwiedzających i potencjalnych klientów. Stopniowo liczba maleje z każdym mijającym etapem. Tylko zainteresowane i zaangażowane leady na końcu stają się płacącymi
Proces grupowania potencjalnych klientów na podstawie wspólnych cech, takich jak zachowanie na stronie internetowej, położenie geograficzne i dane demograficzne.
To proces śledzenia i zarządzania leadami już od pierwszego etapu ich wejścia do lejka marketingowego.
Lead Management (Zarządzanie potencjalnymi klientami) Czytaj więcej »
Oferta, której nie można się oprzeć, a która jednocześnie pomaga przekształcić odwiedzających w potencjalnych klientów, w zamian za podanie danych kontaktowych. Przykładem dobrego lead magnet mogą być interaktywne treści, takie jak quizy, kalkulatory, oceny, raporty, przewodniki, ściągawki, listy kontrolne, webinaria