Lead generation słownik

MOFU

Środek lejka sprzedażowego lub MOFU to etap, na którym kupujący jest świadomy problemu oraz swoich potrzeb. Na tym etapie szuka najlepszego rozwiązania.

MOFU Czytaj więcej »

Materiał

Obejmuje wszelkiego rodzaju materiały dostosowane do ścieżki kupującego i służące do edukacji i angażowania użytkownika. Na przykład broszury, treści interaktywne, seminaria internetowe, filmy, samouczki, przewodniki, e-booki, raporty, infografiki itp.

Materiał Czytaj więcej »

Marketing Automation

Automatyzacja marketingu (marketing automation) oznacza używanie oprogramowania, które automatyzuje zadania marketingowe. Zadania te obejmują powtarzalne czynności, takie jak wysyłanie wiadomości e-mail, posty w mediach społecznościowych i inne czynności w witrynie. Wiele platform do automatyzacji marketingu bazuje na rozbudowanym komponencie analitycznym.

Marketing Automation Czytaj więcej »

LTV (Lifetime Value)

LTV odnosi się do prognozowanych przychodów, które klient wygeneruje w ciągu swojego życia, całego cyklu np. okresu abonamentowego lub wysokości projektu. Jednym z najlepszych sposobów poprawy LTV jest skupienie się na satysfakcji klienta, co ostatecznie przełoży się na poprawę jego

LTV (Lifetime Value) Czytaj więcej »

LinkedIn

Serwis społecznościowy LinkedIn jest równie popularny wśród osób poszukujących pracy, jak wśród pracodawców i tych, którzy chcą rozwijać swoją sieć zawodową. W rzeczywistości ma około 400 milionów użytkowników, co oznacza również, że istnieje ogromna możliwość generowania leadów dla firm sprzedających

LinkedIn Czytaj więcej »

Lead Magnet

Oferta, której nie można się oprzeć, a która jednocześnie pomaga przekształcić odwiedzających w potencjalnych klientów, w zamian za podanie danych kontaktowych. Przykładem dobrego lead magnet mogą być interaktywne treści, takie jak quizy, kalkulatory, oceny, raporty, przewodniki, ściągawki, listy kontrolne, webinaria

Lead Magnet Czytaj więcej »

Scroll to Top