Lead generation słownik

Testy A/B

Testy A/B mają na celu przetestowanie dwóch lub więcej wersji tej samej strony internetowej, w celu określenia, która wersja działa lub konwertuje lepiej. W rzeczywistości testy pomagają zrozumieć skuteczność zmian w projekcie lub zawartości stron internetowych, porównując wydajność wielu wersji.

Testy A/B Czytaj więcej »

Lead scoring

Jest to rodzaj interaktywnej treści lub ankiety, która wykorzystuje format pytań i odpowiedzi w celu zebrania odpowiednich informacji o potencjalnym kliencie. Na podstawie danych wprowadzonych przez użytkownika tworzony jest dopasowany wynik np. oferty, pakietu. Ponadto zebrane dane mogą pomóc marketerom

Lead scoring Czytaj więcej »

Lead

Potencjalny klient okazujący większe zainteresowanie Twoją ofertą niż subskrybent. Zazwyczaj potencjalny klient wypełnił formularz, podając więcej niż tylko adres e-mail, często w przypadku jakiejś oferty prezentowanej na Twojej stronie internetowej. Każda osoba, która udostępnia swoje dane kontaktowe, nazywana jest potencjalnym

Lead Czytaj więcej »

Landing page

Landing page, czyli strona docelowa to strona internetowa zawierająca formularz używany do generowania potencjalnych klientów. Ta strona dotyczy oferty marketingowej, takiej jak ebook lub webinar, i służy do przechwytywania informacji o odwiedzających klientach, w zamian za cenną ofertę. Landing page

Landing page Czytaj więcej »

CTA (Call-To-Action)

Wezwanie do działania (CTA) to link tekstowy, przycisk, obraz lub jakiś rodzaj łącza internetowego, który zachęca osobę odwiedzającą stronę internetową do odwiedzenia strony docelowej i zostania potencjalnym klientem. Oto kilka przykładów wezwań do działania: „Zapisz się do newslettera” lub „Pobierz

CTA (Call-To-Action) Czytaj więcej »

AIDA

AIDA to akronim oznaczający: świadomość, zainteresowanie, pragnienie i działanie. Model marketingowy AIDA definiuje etapy poznawcze, przez które przechodzi dana osoba w procesie zakupu produktu lub usługi. Świadomość: dotyczy budowania świadomości marki i przyciągania uwagi konsumentów. Zainteresowanie: następny etap wymaga utrzymania

AIDA Czytaj więcej »

Scroll to Top