3 książki, które poszerzą twoje sprzedażowe horyzonty


Czas czytania artykułu: 3 minut(y)

Pewien angielski generał, Robert Baden-Powell, powiedział kiedyś: „Patrz szeroko. I nawet kiedy wydaje Ci się, że patrzysz szeroko – ciągle patrz jeszcze szerzej.“.

I choć mówił wtedy do skautów, z którymi budował największą organizację młodzieżową na świecie, możemy z powodzeniem przenieść tę myśl na nasz grunt zawodowy.  Nowa perspektywa? Dlaczego nie!

Ile książek o tematyce sprzedażowej przeczytałeś/łaś?  Kilka, kilkanaście? Może nawet kilka półek w Twojej biblioteczce ugina się pod ciężarem biznesowych treści. Dajemy jednak głowę, że po przeczytaniu naszych propozycji z satysfakcją przyznasz, że ta inwestycja się opłaciła i z niecierpliwością będziesz oczekiwał kolejnych rekomendacji. A przy okazji zyska na tym Twój biznes – czy może być lepiej?

 

1. MACHINA SPRZEDAŻOWA – JUSTIN ROFF-MARSH

Jeśli myślisz, że o sprzedaży wiesz już wszystko, to przygotuj się na małe trzęsienie ziemi, którego autorem będzie Justin Roff-Marsh.

„Machina sprzedaży“ to nie jest poradnik o tym, jak sprzedawać. To zupełnie nowe spojrzenie na organizację pracy działu handlowego i wykorzystanie indywidualnych predyspozycji sprzedawców. To pozycja absolutnie obowiązkowa dla wszystkich managerów i dyrektorów handlowych, którzy nie boją sie porzucić stereotypowego myślenia, na rzecz nieco rewolucyjnej metody SPE (Sales Process Engineering), niosącej wymierne i nierzadko spektakularne korzyści dla całego przedsiębiorstwa.

Cała książka opiera się na 4 kluczowych zasadach:

1. Centralizuj planowanie pracy.

2. Standaryzuj przepływ pracy.

3. Specjalizuj zasoby.

4. Formalizuj zarządzanie.

Marsh w przystępnym języku i trafnych przykładach wskazuje, jak dzięki ich wdrożeniu przenieść firmę na nowy, nowoczesny poziom działania, a pracowników na wyżyny swojej efektywności. W książce znajdziesz także prawdziwe historie firm, które na przestrzeni ostatních 15 lat podjęły współpracę z Autorem i zyskały tym przewagę nad swoimi rywalami rynkowymi, a ich firmy zbudowały niezwykle efektywne systemy sprzedaży.

Sprawdź również:  Jak zdobyć klientów z poleceń? + Szablon wiadomości

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak sprawić, żeby handlowcy zajmowali się tylko sprzedażą, a firma działała, jak dobrze naoliwiona machina  – koniecznie zaopatrz się w swój egzemplarz książki Marsha.

Cena: 119 zł / Gdzie kupić: https://www.hbrp.pl/sklep/machina-sprzedazowa-justin-roff-marsh.html

 

2. CZERWONA KSIĄŻECZKA SPRZEDAWCY. 12,5 ZASADY GENIALNEJ SPRZEDAŻY – G. JEFFREY

Opinia, którą często można usłyszeć w kontekście tej pozycji, to „biblia handlowca“. Sam Autor pisze we wstępie: „Jeśli pragniesz odnieść wymarzony sukces jako sprzedawca, oto jest książka, którą powinieneś kupić natychmiast, przestudiować dwa razy, wcielić w życie jak najszybciej i zaglądać do niej każdego dnia.“ Książka została faktycznie zaprojektowana tak, aby móc mieć ją zawsze pod ręką.

Gitomer Jeffrey to praktyk z wieloletnim doświadczeniem, głoszący tezę, że dobry sprzedawca, aby efektywnie sprzedawać, musi być przede wszystkim serdeczny, bo tylko dzięki pozytywnemu nastawieniu do procesu sprzedaży, jesteśmy w stanie sprzedawać skutecznie ZAWSZE. Fascynująca teoria, prawda?

Książka jest idealna dla sprzedawcy z doświadczeniem, który chce podszkolić się w zamykaniu rozmów sprzedażowych, ale i dla osoby, która dopiero wkracza w świat handlu. Każdy znajdzie tutaj dla siebie wartościowe, poparte doświadczeniem i latami obserwacji, treści.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół sprzedażowy, chcesz zadawać lepsze pytania lub planujesz wejście na kolejny level sprzedaży – ta książka powinna trafić w Twoje ręce.

Cena: 30 – 80 zł / Gdzie kupić: https://ksiegarnia.pwn.pl/Czerwona-Ksiazeczka-Sprzedawcy-12-5-zasady-genialnej-sprzedazy,68710635,p.html

 

3. PSYCHOLOGIA PERSWAZJI – K. HOGAN

Zastanawiasz się czasem, jak wpływowi ludzie (politycy, biznesmeni, przywódcy) potrafią pociągnąć za sobą rzesze innych ludzi? Marzy Ci się, aby nauczyć się, jak pogłębiać relacje międzyludzkie, przekształcić lęk w siłę i utrwalić osiągnięcia w pracy i życiu prywatnym? Dr Kevin Hogan z pewnością przyjdzie Ci z pomocą.

Ta książka to poradnik, który pomoże Ci zrozumieć i wypracować sposób na to, jak osiągąć kompromisy w sporach w drodze dyskusji. Autor pokazuje krok po kroku, jak przeniknąć umysły innych ludzi i nie naginając zasad etyki, wywierać wpływ na ich życie i podejmowane decyzje. Metody i sposoby perswazji proponowane przez Hogana są unikalne, przedstawione w przyjemny, łatwy do przyswojenia sposób.

Sprawdź również:  5 przekonujących technik do wykorzystania w kolejnym cold mailingu

Jeśli tylko opanujesz i wcielisz w życie opisywane w książce metody i techniki, będziesz w stanie przekonać niemal każdego do wszystkiego, co tylko nie wchodzi w konflikt z jego najgłębszymi przekonaniami. Wspaniała wizja, prawda? I to nie tylko dla osób zajmujących się sprzedażą. „Psychologia perwazji“ zasługuje na miejsce w Twojej biblioteczce.

Cena: 30zł / Gdzie kupić: antykwariaty/aukcje – nakład został wyczerpany

Czekamy na Twoją opinię po lekturze naszych propozycji. A może masz swoje ulubione tytuły, które uważasz za absolutny „must have“ handlowca? Podziel się nimi w komentarzu.


Przewiń do góry
Notice: ob_end_flush(): failed to delete and flush buffer. No buffer to delete or flush in /home/srv18558/domains/srv18558.microhost.com.pl/public_html/hotlead/wp-content/plugins/google-webfont-optimizer/google-webfont-optimizer.php on line 372