Czas czytania artykułu: < 1 minuta
Wezwanie do działania (CTA) to link tekstowy, przycisk, obraz lub jakiś rodzaj łącza internetowego, który zachęca osobę odwiedzającą stronę internetową do odwiedzenia strony docelowej i zostania potencjalnym klientem.
Oto kilka przykładów wezwań do działania: „Zapisz się do newslettera” lub „Pobierz oficjalny dokument już dziś”, „Kup teraz”. W rzeczywistości dobre wezwanie do działania to takie, które jasno określa propozycję wartości, tak aby użytkownicy wiedzieli, co z niego wyniknie. Na przykład „Pobierz ten ebook, aby poznać sekretną formułę generowania leadów”. Po wykonaniu działania (np. kliknięciu i konwersji), klient skierowany jest w miejsce, w którym może zapoznać się ze szczegółami wybranej oferty.
Więcej o CTA dowiesz się z naszego bloga: https://hotlead.pl/pozyskiwanie-klientow/call-to-action-cta-jak-skutecznie-wezwac-do-dzialania/