Lead generation słownik

Przewodniki

Podobnie jak w przypadku ebooków, przewodniki są doskonałym lead magnetem. Działają jak wyjątkowy magnes na klientów zainteresowanych daną tematyką, branżą, czy grupą produktów. Mają charakter edukacyjny i mogą popychać potencjalnych klientów dalej na ścieżce zakupu.

Przewodniki Czytaj więcej »

Prospect

To potencjalny klient, który przesłał swoje dane kontaktowe, aby otrzymać od Ciebie więcej informacji. Przygotowuje się do podjęcia decyzji i nawiązuje z Tobą kontakt. Zasadniczo prospecty to leady gotowe do sprzedaży. Analiza prospektu obejmuje analizę danych demograficznych i zachowania potencjalnych

Prospect Czytaj więcej »

Projekt

Projekt – obejmujący kolor, czcionkę i efekt wizualny – ma kluczowe znaczenie dla generowania potencjalnych klientów. W rzeczywistości to właśnie dobry design sprawia, że strony internetowe, e-maile i reklamy są wizualnie atrakcyjne. Poza tym zapewnia również logiczny przepływ użytkowników z

Projekt Czytaj więcej »

Personalizacja

To technika marketingowa wykorzystująca określone dane o użytkowniku w swoim przekazie. Dla przykładu, spersonalizowane wiadomości e-mail, poprawiające wydajność kampanii e-mail marketingu mogą personalizować tytuły wysyłanych wiadomości wykorzystując imię potencjalnego klienta. Przede wszystkim jednak wiemy, że zwiększają współczynnik konwersji nawet sześciokrotnie

Personalizacja Czytaj więcej »

Quiz

Quiz to interaktywny typ treści. Ogólnie rzecz biorąc, opiera się na zasadzie natychmiastowej gratyfikacji, quiz to rodzaj interaktywnej treści, która jest dość wciągająca i możliwa do dalszego udostępnienia. Z tego powodu quiz jest skutecznym lead magnetem.

Quiz Czytaj więcej »

Oferta

Treść udostępniana po wypełnieniu przez potencjalnego klienta formularza strony docelowej (landing page). Przykładowe oferty, treści premium obejmują e-booki, oficjalne dokumenty, seminaria internetowe, filmy i szablony dokumentów.

Oferta Czytaj więcej »

Niedobór (Scarcity)

Zgodnie z zasadą rzadkości ludzie bardziej cenią produkt lub usługę, jeśli powiesz im, że tracą ogromną szansę. Przypuszczalnie to FOMO zmusza ludzi do kupowania rzeczy impulsywnie. Na przykład kod rabatowy, który wygasa w ciągu kilku godzin, będzie miał większy urok

Niedobór (Scarcity) Czytaj więcej »

Nagłówek (Headline)

Strony docelowe, reklamy i blogi muszą mieć nagłówki, które są angażujące dla potencjalnych klientów. Ponadto nagłówki te powinny być powiązane z treścią strony. W przeciwnym razie nie mogą podjąć działania (np. wypełnić formularz kontaktowy) ani czytać / udostępniać treści innym

Nagłówek (Headline) Czytaj więcej »

Scroll to Top