Lead generation słownik

Ebook

Ebook to główny lead magnet, który dostarcza wyczerpujących informacji na określony temat lub listę tematów. Jest to przydatna metoda budowania przywództwa myślowego, a także generowania i pielęgnowania potencjalnych klientów.

Ebook Czytaj więcej »

Drip marketing campaigns

To zautomatyzowany zestaw wiadomości e-mail, które są wysyłane w określonym czasie. Celem jest zaangażowanie potencjalnych klientów i wypchnięcie ich na kolejne etapy lejka zakupowego. Na przykład, jeśli ktoś zarejestrował się na seminarium internetowe dotyczące produktu, ale jeszcze nie wywołał zakupu,

Drip marketing campaigns Czytaj więcej »

CTR (Click-through-rate)

Współczynnik klikalności to odsetek osób, które kliknęły Twoją reklamę lub post. Formuła to łączna liczba kliknięć podzielona przez całkowitą liczbę wyświetleń linku. Na przykład: 1 kliknięcie / 100 wyświetleń = 0,01% CTR. Im wyższy współczynnik klikalności, tym lepsza jakość i

CTR (Click-through-rate) Czytaj więcej »

Content

Wszelkiego rodzaju treści, którymi marketerzy mogą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jedną z odmian contentu, który wspomaga proces lead generation są treści i narzędzia, takie jak kalkulatory, quizy, ankiety i oceny online, które zapewniają interaktywną, dwukierunkową komunikację, potecznie nazywane, treściami interaktywnymi.

Content Czytaj więcej »

Scroll to Top