Eventy biznesowe 🔥
Największa w Polsce baza obejmująca: konferencje biznesowe, webinary biznesowe, eventy online dla biznesu. Sprawdź miejsca spotkań, zapoznaj się z ich programami, poznaj sylwetki prelegentów i zasady uczestnictwa.
Wyróżnione wydarzenia
Konferencje biznesowe
Sprawdź nadchodzące konferencje i nie przegap okazji poznania ciekawych ludzi na żywo, podczas networkingu
Webinary dla biznesu
Dołącz do wydarzeń organizowanych online i poszerz swoją widzę o wybraną tematykę biznesową
- Wszystkie wydarzenia
- Konferencje biznesowe
- Lead generation słownik
- Pozyskiwanie klientów
Jak przekształcić obiekcje klientów w możliwości sprzedażowe
Każdy sprzedawca, niezależnie od branży, spotyka się ...
Jak wykorzystać eventy marketingowe w sprzedaży?
Event marketing to jedna z najskuteczniejszych strategii ...
Jak pozyskać klientów dla startup?
Pozyskiwanie klientów stanowi jedno z największych wyzwań, ...
Korzyści z automatyzacji procesów sprzedażowych w CRM.
Automatyzacja procesów sprzedażowych odnosi się do wykorzystania ...
Dynamiczne personalizowanie ofert przy użyciu AI
W dobie dynamicznie rozwijających się technologii personalizacja ...
Budowanie relacji z klientami poprzez Social Selling.
Social Selling to nazwa strategii marketingowej wykorzystywanej ...
Jak wykorzystać webinary do generowania wartościowych leadów?
W dzisiejszym zglobalizowanym i cyfrowym świecie firmy ...
Sales velocity – jak zwiększyć go w firmie?
Sales velocity to miara, która określa, jak ...
Newsletter jako narzędzie wzmacniania relacji z klientami
Newsletter jako narzędzie wzmacniania relacji z klientami ...
Retargeting a remarketing – co je łączy a co różni?
Retargeting a remarketing – co je łączy ...
Trendy w marketingu influencerów, które warto śledzić w 2024 Roku
Trendy w marketingu influencerów, które warto śledzić ...
Handlowiec online – czym się tak naprawdę zajmuje?
Handlowiec online – czym się tak naprawdę ...
CHCESZ DODAĆ SWÓJ EVENT DO NAJWIĘKSZEJ W POLSCE BAZY WYDARZEŃ BIZNESOWYCH?
Napisz do nas i prześlij takie informacje jak:
- Nazwa wydarzenia i jego dokładny termin (data, godzina rozpoczęcia)
- Dokładny adres (w przypadku konferencji stacjonarnych)
- Link do strony Twojego eventu
- Niezbędne materiały (zdjęcia, opis, film z ostatniej edycji, cena)
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj