22 sposoby na przełamanie obiekcji “To nie jest odpowiedni czas”

Współpraca z przedsiębiorstwami umożliwia zorientowanie się na ich cele. Wówczas dopasowanie oferty do danego profilu działalności jest o wiele łatwiejsze. Zdarzają się sytuacje, że sprzedawca jest gotowy do przedstawienia konkretnych aspektów związanych z realizacją umowy, jednak kupujący wyhamowuje jego działania poprzez […]

22 sposoby na przełamanie obiekcji “To nie jest odpowiedni czas” Czytaj więcej »

System premiowy i prowizyjny dla sprzedawców, handlowców

Pękający w szwach lejek sprzedażowy, wbrew pozorom, nie musi zwiastować otwieranego z hukiem szampana i wielkiego świętowania. Dlatego praca z działami handlowymi, to nieodłączny element naszych działań, zaraz po generowaniu leadów. Pomagamy klientom przygotować ich działy sprzedażowe na zwiększone zasoby leadów. Jednym

System premiowy i prowizyjny dla sprzedawców, handlowców Czytaj więcej »

Czy Twój zespół sprzedażowy potrzebuje narzędzi gamifikacyjnych?

Oprogramowanie do grywalizacji może stać się przepustką do bardziej zaangażowanego, jak i skoncentrowanego zespołu sprzedażowego, co zaś zapewnia spore korzyści dla przedsiębiorstwa, nie tylko w krótkiej, ale również i w dalekiej perspektywie. Gallup ustalił, iż firmy mające wysoki wskaźnik zaangażowania

Czy Twój zespół sprzedażowy potrzebuje narzędzi gamifikacyjnych? Czytaj więcej »

Równoważenie strategii sprzedaży przychodzącej i wychodzącej

Większość spośród perspektyw sprzedaży będzie obejmować dwa najważniejsze podejścia, czyli sprzedaż przychodzącą, jak i wychodzącą.  Inbound, określane nierzadko jako marketing mający dużą szybkość, to nowsza strategia, którą spopularyzowała między innymi firma HubSpot. Koncentruje się głównie na umożliwianiu potencjalnym nabywcom odnalezienia

Równoważenie strategii sprzedaży przychodzącej i wychodzącej Czytaj więcej »

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online

Bez względu na to, czy specjalizujesz się w sprzedaży wewnętrznej, czy terenowej, pewnie na jakimś etapie kariery brałeś udział w targach i konferencjach branżowych. Chociaż takie wydarzenia mogą niewątpliwie ułatwić pozyskiwanie klientów, istnieją równie skuteczne alternatywy, pozwalające wygenerować leady b2b wysokiej jakości. Warto

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online Czytaj więcej »

Scroll to Top