Lead generation słownik

Checklist’a

Ściągawka zawiera wskazówki dla użytkowników, jak wykonać dane zadanie. Są one zwykle bardzo przydatne i wartościowe, dzięki czemu stanowią doskonałe narzędzie do pozyskiwania potencjalnych klientów i ich zaangażowania. Lista kontrolna to niezwykle łatwy do wykonania lead magnet, w którym kroki

Checklist’a Czytaj więcej »

Chat

Funkcja czatu na żywo zapewnia szybsze rozwiązywanie zapytań w czasie rzeczywistym, co zapewnia lepsze wrażenia użytkownika, a także pomaga w generowaniu potencjalnych klientów. Poza tym pomaga natychmiast zrozumieć zachowanie klienta i ewentualne problemy, z którymi się zmaga.

Chat Czytaj więcej »

BOFU

Koniec ścieżki zakupowej klienta, ostatni etap podróży kupującego, podczas którego ocenia np. od kogo kupić dane rozwiązanie. Zwykle klient na tym etapie potrzebuje ostatecznego przejrzenia i porównania ofert, takich jak bezpłatne wersje próbne, bezpłatne konsultacje, demo lub skorzystać z rabatów,

BOFU Czytaj więcej »

Blogowanie

Oznacza to prowadzenie bloga, na którym można publikować różne tematy związane z branżą, w której działa dana firma. Jest to podstawowy element strategii marketingu przychodzącego (inbound marketing), ponieważ stanowczo zwiększa potencjał SEO dane strony, ruch w witrynie, a także pomaga

Blogowanie Czytaj więcej »

Autorytet

Autorytet oznacza, jaki wpływ na inne osoby, które kupują od Ciebie produkty lub usługi ma Twoja marka. W tym przypadku autorytet ten może wynikać z tego, jak godna zaufania i wiarygodna jest Twoja firma, produkt, rozwiązanie, czy nawet autor podcastu,

Autorytet Czytaj więcej »

Scroll to Top