Pozyskiwanie klientów

Call To Action (CTA) – jak skutecznie wezwać do działania?

Aby zwiększyć internetową sprzedaż niezbędna jest właściwa strategia marketingowa. Osoby odpowiedzialne w przedsiębiorstwie za marketing, planując sposoby komunikacji z klientem oraz zajmujące się opracowywaniem kampanii reklamowych, wiedzą, że kluczem do sukcesu jest właściwe zwracanie się do obranej wcześniej grupy docelowej. […]

Call To Action (CTA) – jak skutecznie wezwać do działania? Czytaj więcej »

Rodzaje marketingu w Twojej firmie – Definicja marketingu

Czy chciałbyś, aby Twoja firma zaczęła wyróżniać się na tle firm konkurencyjnych, tym samym zyskując większy rozgłos oraz przyciągając coraz bardziej liczną rzeszę zaciekawionych klientów? Marketing to całościowy zespół zadań, który jest ukierunkowany na realizację poszczególnych celów działalności firmy. Tak

Rodzaje marketingu w Twojej firmie – Definicja marketingu Czytaj więcej »

Plan marketingowy dla Twojej firmy – Jak napisać plan marketingowy krok po kroku

Plan marketingowy stanowi dokument, który zawiera informacje na temat produktów oraz usług marketingowych. Jest to jedno z najbardziej podstawowych narzędzi, które są używane do sprawnego zarządzania biznesem. Dobrze sporządzony plan pozwala na sprawne rozróżnienie osiągnięć, które zostały spełnione w nawiązaniu

Plan marketingowy dla Twojej firmy – Jak napisać plan marketingowy krok po kroku Czytaj więcej »

Social selling – co to jest? Czy sprzedaż przez Social Media się opłaca?

Wraz z rozwojem technologii, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na poszerzenie swojej działalności o sklep internetowy. Równocześnie z rozbudową firmy, pojawiają się również kwestie dotyczące rozszerzenia oferty marketingowej, a tym samym zwiększenia zysków ze sprzedaży oraz wygenerowania nowych leadów. Jednym

Social selling – co to jest? Czy sprzedaż przez Social Media się opłaca? Czytaj więcej »

Marketing Automation – co to i jak działa? Automatyzacja marketingu w kilku krokach

Jak wiadomo nie od dziś, podstawą sukcesu niejednego biznesu są odpowiednio zaplanowane działania marketingowe. W dobie Internetu i rządzącego światem big data, wielu przedsiębiorców decyduje się na rozszerzenie swojej działalności i przeniesienie się do przestrzeni online, budując tam swoją stronę

Marketing Automation – co to i jak działa? Automatyzacja marketingu w kilku krokach Czytaj więcej »

Scroll to Top