Pozyskiwanie klientów

22 sposoby na przełamanie obiekcji „To nie jest odpowiedni czas”

Współpraca z przedsiębiorstwami umożliwia zorientowanie się na ich cele. Wówczas dopasowanie oferty do danego profilu działalności jest o wiele łatwiejsze. Zdarzają się sytuacje, że sprzedawca jest gotowy do przedstawienia konkretnych aspektów związanych z realizacją umowy, jednak kupujący wyhamowuje jego działania poprzez

22 sposoby na przełamanie obiekcji „To nie jest odpowiedni czas” Czytaj więcej »

System premiowy i prowizyjny dla sprzedawców, handlowców

Pękający w szwach lejek sprzedażowy, wbrew pozorom, nie musi zwiastować otwieranego z hukiem szampana i wielkiego świętowania. Dlatego praca z działami handlowymi, to nieodłączny element naszych działań, zaraz po generowaniu leadów. Pomagamy klientom przygotować ich działy sprzedażowe na zwiększone zasoby leadów. Jednym

System premiowy i prowizyjny dla sprzedawców, handlowców Czytaj więcej »

Czy Twój zespół sprzedażowy potrzebuje narzędzi gamifikacyjnych?

Oprogramowanie do grywalizacji może stać się przepustką do bardziej zaangażowanego, jak i skoncentrowanego zespołu sprzedażowego, co zaś zapewnia spore korzyści dla przedsiębiorstwa, nie tylko w krótkiej, ale również i w dalekiej perspektywie. Gallup ustalił, iż firmy mające wysoki wskaźnik zaangażowania

Czy Twój zespół sprzedażowy potrzebuje narzędzi gamifikacyjnych? Czytaj więcej »

Scroll to Top