Tricki sprzedażowe i gierki, których nigdy nie powinieneś stosować

Najprawdopodobniej wiesz, że dobry manager sprzedaży zwykle jest całkiem niezłym psychologiem, a sprzedażowi eksperci są w stanie niemalże „czytać“ swoich klientów, wykorzystując ku temu kilka drobnych sztuczek. W zasadzie dotyczy to większości biznesmenów, porównywanych (mniej lub bardziej trafnie) do Hannibala […]

Tricki sprzedażowe i gierki, których nigdy nie powinieneś stosować Czytaj więcej »

Budowanie procesu sprzedaży – 23 narzędzia, które powinieneś znać

Technologia, z która pracujesz na co dzień, ma bezpośredni wpływ na zawierane przez Ciebie transakcje. To fakt. Wg badań przeprowadzonych przez Linkedin, aż 73% sprzedawców korzysta z dobrodziejstw technologii, aby zwiększyć liczbę zawieranych transakcji. 97% sprzedawców stwierdziło, że technologia w ich procesie

Budowanie procesu sprzedaży – 23 narzędzia, które powinieneś znać Czytaj więcej »

Outsourcing sprzedaży – co to jest i jak działa zewnętrzny dział handlowy?

Outsourcing działu sprzedaży to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane przez nowoczesne firmy. Pozwala na wdrożenie innowacyjnych projektów i kampanii, bez konieczności wprowadzania dużych zmian strukturalnych w firmie. Warto wiedzieć, jakie korzyści niesie ze sobą outsourcing przedstawicieli handlowych i jak funkcjonuje zewnętrzny

Outsourcing sprzedaży – co to jest i jak działa zewnętrzny dział handlowy? Czytaj więcej »

Jak przechytrzyć algorytm LinkedIn w 2020 i zyskać większe zasięgi?

Nie masz wrażenia, że nazwa LinkedIn pojawia się ostatnio w połowie strategii sprzedażowych i odmieniana jest przez wszystkie przypadki? Social selling, personal branding, generowanie leadów, algorytm LinkedIn’a, ucinanie zasięgów mimo wielu kontaktów, wielki LinkedIn’owy boom, ogromny przypływ nowych użytkowników? Wszystko

Jak przechytrzyć algorytm LinkedIn w 2020 i zyskać większe zasięgi? Czytaj więcej »

Scroll to Top