Pozyskiwanie klientów

22 KPI, które każdy sprzedawca powinien mierzyć

Głównym zadaniem przedstawicieli handlowych jest oczywiście sprzedaż. Jednak nie zawsze ich praca jest na tyle wydajna, na ile mogłaby być w rzeczywistości. Z pomocą przychodzą wtedy KPI.  Sprzedawca większą część swojego dnia spędza na zadaniach, które nie są kompletnie związane z generowaniem leadów bądź przychodów. Jak […]

22 KPI, które każdy sprzedawca powinien mierzyć Czytaj więcej »

Równoważenie strategii sprzedaży przychodzącej i wychodzącej

Większość spośród perspektyw sprzedaży będzie obejmować dwa najważniejsze podejścia, czyli sprzedaż przychodzącą, jak i wychodzącą.  Inbound, określane nierzadko jako marketing mający dużą szybkość, to nowsza strategia, którą spopularyzowała między innymi firma HubSpot. Koncentruje się głównie na umożliwianiu potencjalnym nabywcom odnalezienia

Równoważenie strategii sprzedaży przychodzącej i wychodzącej Czytaj więcej »

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online

Bez względu na to, czy specjalizujesz się w sprzedaży wewnętrznej, czy terenowej, pewnie na jakimś etapie kariery brałeś udział w targach i konferencjach branżowych. Chociaż takie wydarzenia mogą niewątpliwie ułatwić pozyskiwanie klientów, istnieją równie skuteczne alternatywy, pozwalające wygenerować leady b2b wysokiej jakości. Warto

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online Czytaj więcej »

Scroll to Top