Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Psychologia sprzedaży: wszystko co musisz wiedzieć o sprzedaży B2B
Decyzje zakupowe rzadko kiedy pochodzą z racjonalnej analizy potrzeb. Ludzie są istotami emocjonalnymi i ich decyzje są podejmowane głównie na podstawie emocji, a dopiero potem są racjonalizowane i popierane logicznymi argumentami. To, czy coś sprzedasz, czy nie, zależy od tego,

Ile telefonów dziennie powinien wykonywać Przedstawiciel Handlowy?
“Cold calling”, czyli wykonywanie zimnych telefonów, to metoda polegająca na pozyskiwaniu nowych klientów, z ang. lead generation, spośród takich osób, które nie spodziewają się kontaktu, a jednocześnie są w bazie potencjalnych klientów Przedstawiciela Handlowego. Prawie każdy sprzedawca przynajmniej raz w

Zarządzanie czasem – 6 sugestii, dzięki którym przestaniesz się bać deadline’ów
Poczucie braku czasu, stres przez zbliżający się deadline, czy nawet uczucie ulgi po zrealizowaniu każdego taska, to często syndromy złego zarządzania czasem. Dzisiejszym sukcesem w życiu zawodowym można uznać nawet upchnięcie kolejnego spotkania w już i tak bardzo napompowany kalendarz.

Techniki cold mailowe od expertów
Do cold mailingu (tzw. zimnych maili) można odnosić się na różny sposób – niektórzy cieszą się z nieoczekiwanych ofert, które mogą okazać się bardzo przydatne, podczas gdy innym cold mailing kojarzy się z nachalnymi reklamami. Niemniej jednak cold mailing wciąż

Kotwice w negocjacjach sprzedażowych
Mechanizm kotwicy oraz uzyskany dzięki niej efekt podczas negocjacji sprzedażowych jest niezaprzeczalny. Ma on bowiem wpływ na podejmowane przez strony decyzje, ze względu na różne czynniki psychologiczne. To dość prosta technika manipulacyjna, która właściwie przeprowadzona pozwoli uzyskać pożądany rezultat. Przedstawiamy,

5 pro-tip’ów z LinkedIn, które pomogą Ci w sprzedaży
Korzystanie z serwisu LinkedIn może oznaczać dla przedsiębiorcy ogromne korzyści – za pomocą tego serwisu zbudujesz wizerunek profesjonalisty w sieci i nawiążesz kontakty biznesowe. Nie każdy jednak ma świadomość, jak aktywność w tym serwisie może wpływać na sprzedaż i generowanie

Elementy stopki mailowej, którymi wygenerujesz leady
W ostatnich latach bardzo intensywnie rozwijał się rynek e-commerce. Klienci przekonali się do zakupów w cyfrowych sklepach, doceniając wygodę i bezpieczeństwo takich transakcji. Całkiem zrozumiałe są zatem działania specjalistów od marketingu nastawione na generowanie leadów. Najczęściej stosowaną metodą lead generation jest email marketingowy.

5 sposobów na konkursy i rywalizację w dziale sprzedaży
Dział sprzedaży nie ma lekko. Dobry handlowiec ma za zadanie generowanie leadów. Dlatego doskonałym pomysłem są różne sposoby na zachęcenie zespołu do zwiększenia aktywności. Konkursy i zdrowa rywalizacja między członkami zespołu to doskonała okazja do jego zmotywowania, jak również dobra metoda do korygowania

8 narzędzi do automatyzacji sprzedaży na LinkedIn’ie
Media społecznościowe są ważnym kanałem komunikacji dla marketerów i sprzedawców. W przypadku działalności w sektorze B2B i kierowaniu swoich usług lub produktów do klientów biznesowych szczególnie duże znaczenie ma platforma LinkedIn. Właśnie na tej platformie można znaleźć ogromną liczbę potencjalnych

Zwiększ zyski dzięki automatyzacji procesu sprzedaży
Proces sprzedaży to szereg działań mający na celu jak najszybsze przekształcenie leada w klienta. Zazwyczaj jednak zachęcenie potencjalnego klienta do podjęcia pożądanych działań jest bardzo trudne i zajmuje dużo czasu. Na szczęście istnieją praktyczne sposoby, które pozwalają na automatyzację dużej

10 metod na efektywną sprzedaż do Dyrektorów
Wielu sprzedawców próbowało przedstawić swoją ofertę dyrektorom lub innym pracownikom firmy na najwyższych stanowiskach. Oczywiście, taka rozmowa może doprowadzić do uzyskania bardzo lukratywnego kontraktu. Zazwyczaj jednak tak się nie dzieje. Większość sprzedawców traci kontrolę nad spotkaniem i przez problemy z

Jak zapytać o referencje?
Ciężko nie zgodzić się z tym, że referencje i polecenia są istotną częścią rozwoju firmy i grają bardzo ważną rolę w zdobywaniu nowych klientów. Co więcej, jest to najbardziej opłacalny sposób budowania relacji z klientami. Trzeba jednak pamiętać, że podobnie
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj