Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/03/branded-content-768x408.jpeg)
Branded Content – co to jest i jak go wykorzystać?
Branded Content – co to jest i jak go wykorzystać? Branded content to rodzaj treści marketingowej, która jest tworzona przez markę w celu promowania swoich produktów, usług lub wartości poprzez subtelne i kreatywne sposoby, niekoniecznie za pomocą tradycyjnych form reklamy.
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/03/lead-scoring-czyli-jak-wylonic-kaloryczne-leady-768x408.jpeg)
Lead scoring, czyli jak wyłonić kaloryczne leady
Lead scoring, czyli jak wyłonić kaloryczne leady… Lead scoring, to kluczowa strategia w dziedzinie marketingu i sprzedaży, która pomaga firmom ocenić potencjał i zainteresowanie klientów. Pozwala to skoncentrować się na tych leadach, które mają największe szanse na konwersję, co z
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/03/Tajniki-skutecznego-768x408.jpeg)
Tajniki skutecznego przezwyciężania obiekcji klientów
Tajniki skutecznego przezwyciężania obiekcji klientów Radzenie sobie z obiekcjami klientów to jedna z ważniejszych umiejętności każdego sprzedawcy. Choć może to być wyzwaniem, to jednak stanowi nieodłączny element procesu sprzedażowego. W tym artykule przyjrzymy się skutecznym strategiom, które pomogą Ci nie
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/02/analiza-geolokalizacyjna-w-marketingu-768x408.jpeg)
Analiza geolokalizacyjna w marketingu
Analiza geolokalizacyjna w marketingu: Dostosowanie strategii do lokalnych potrzeb i preferencji W niniejszym artykule zapraszamy do zgłębienia tematu analizy geolokalizacyjnej w marketingu oraz do odkrycia, w jaki sposób może ona rewolucjonizować sposób, w jaki firmy komunikują się z lokalnymi społecznościami.
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/02/psychologia-cold-calliingu--768x408.jpeg)
Psychologia Cold Callingu
Psychologia Cold Callingu, czyli jak wykorzystać jej zasady w skutecznej sprzedaży? Cold calling, obok cold mailingu, nadal pozostaje jednym z najważniejszych narzędzi w arsenale sprzedażowym wielu firm. Jest to bezpośrednia forma komunikacji z potencjalnymi klientami, która może generować cenne leady
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/02/10-korzysci-wykorzystywania-storytellingu-768x408.png)
10 korzyści wykorzystywania storytellingu
Jesteś w dużym budynku, wchodzisz do windy, a tam wyjątkowa kobieta… Zaczyna się znajomo? Kto nie zna reklamy jednej z wiodących firm produkujących gumy do żucia. Storytelling to potężne narzędzie, które wpływa istotnie na dziedziny sprzedaży i marketingu. Poniżej znajdziesz
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/01/trendy-w-sprzedazy-internetowej-na-2024-768x408.png)
Trendy w sprzedaży internetowej na 2024
Rozdział 1: Wprowadzenie 1.1 Dlaczego warto śledzić trendy w sprzedaży internetowej? Pozostawanie w tyle za najnowszymi trendami może skutkować utratą konkurencyjności. Świat sprzedaży internetowej wciąż ewoluuje, napędzany innowacjami technologicznymi, zmieniającymi się preferencjami klientów oraz rosnącą konkurencją. Dlatego właśnie śledzenie
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/01/grupy-na-facebooku-czy-warto-768x408.png)
Grupy na Facebook’u – Czy warto?
W erze cyfrowej, gdzie społeczności online stają się coraz bardziej istotnym elementem życia, pytanie, czy warto korzystać z grup na Facebooku w celach sprzedażowych, staje się niezwykle ważne. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego właśnie te społeczności online mogą być
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/01/5-zalet-korzystania-z-facebook-pixel-768x408.png)
5 zalet korzystania z Facebook Pixel
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu skuteczne pozyskiwanie kontaktów B2B wymaga zastosowania zaawansowanych narzędzi. Jednym z kluczowych elementów, jest pixel na stronie. W tym artykule omówimy top 5 zalet tego technicznego rozwiązania podczas procesu pozyskiwania kontaktów biznesowych. Precyzyjne śledzenie odwiedzin
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/01/facebook-ads-vs-cold-calling-1-768x408.png)
Facebook Ads vs. Cold calling
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie marketingu online i tradycyjnych technik sprzedaży, generacja leadów to kluczowy element strategii biznesowej. Dwa popularne podejścia do tego celu to wykorzystanie potencjału Facebook Ads oraz tradycyjnej techniki Cold Calling. W niniejszym artykule przyjrzymy się
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/01/ile-kosztuje-monitoring-mediow-768x408.png)
Ile kosztuje monitoring mediów?
Wraz z rozwojem popularności social mediów monitorowanie mediów stało się jeszcze bardziej korzystne i – w wielu przypadkach – konieczne. Usługa ta ma na celu pozostawanie na bieżąco z ważnymi informacjami z branży, w tym ze wzmiankami na temat prowadzonej
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/01/co-to-sa-i-jak-dzialaja-sieci-afiliacyjne-768x408.png)
Co to są i jak działają sieci afiliacyjne?
Obcując na co dzień z treściami w internecie, mamy do czynienia z różnymi formami promowania produktów i pozyskiwania nowych klientów. Jedną z nich jest program partnerski umożliwiany przez sieć afiliacyjną. Co to jest, jak działa i jakie może przynieść korzyści?
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2021/01/newsletter.png)
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj