Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
Zwroty, które zabijają Twoją sprzedaż
Kluczową rolę w sprzedaży odgrywa staranny dobór właściwych słów. Sposób komunikacji nie tylko wpływa na postrzeganie oferowanych produktów i usług, ale również buduje lub podważa zaufanie klientów. Dobór właściwych zwrotów i unikanie tych, które mogą być źle odbierane, jest fundamentem
9 Mitów na temat Cold Mailingu
Cold mailing, czyli wysyłanie wiadomości e-mail do potencjalnych klientów, często budzi wiele mitów i wątpliwości. Pomimo popularności tej strategii, wiele osób nadal ma fałszywe wyobrażenia na temat cold mailingu, co może zniechęcać do jego wykorzystania. W tym artykule rozwiejemy dziewięć
Co zrobić kiedy klient prosi o przesłanie oferty na maila?
Czy wysyłanie oferty handlowej przez email to naprawdę takie proste zadanie, jak mogłoby się wydawać? Na pierwszy rzut oka, odpowiedź na prośbę klienta o przesłanie oferty wydaje się banalnie łatwa. Wystarczy tylko kilka kliknięć, aby wysłać email, prawda? Jednak zanurzmy
AI + Cold calling – Czy to połączenie ma sens?
W miarę postępu technologii, również metody i narzędzia wykorzystywane w dziedzinie sprzedaży ulegają zmianie. Jednym z najważniejszych i innowacyjnych aspektów tej ewolucji jest wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w procesie sprzedażowego dzwonienia, czyli tzw. „cold callingu”. Jakie korzyści niesie ze
FUKO – Co Ty wiesz o komunikacji?!
Współczesne środowisko pracy wymaga skutecznej komunikacji między pracownikami na różnych stanowiskach. Dobrze przemyślany przekaz pomaga zrozumieć intencje, oczekiwania i uczucia innych osób, co prowadzi do bardziej produktywnego i harmonijnego środowiska pracy. Schemat FUKO, opracowany przez Daniela Bordmana, stanowi idealne narzędzie
Zdobywanie kompetencji, czy życie w nieświadomej niekompetencji?
W obecnych czasach podjęcie pracy czy decyzja o prowadzeniu własnej firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami. Skąd mamy wiedzieć, czy im sprostamy? Warto sprawdzić, jakie są nasze kompetencje, czyli jaką wiedzą dysponujemy, jakie mamy umiejętności i jakie reprezentujemy postawy. To
Dlaczego CRM jest istotny dla firm B2B?
Zarządzanie relacjami z klientami, zwane CRM (customer relationship management), jest ważnym elementem dla firm B2B. W środowisku biznesowym utrzymanie trwałych, wartościowych relacji z klientami to nie tylko wyzwanie, ale także konieczność. Wpływająca na to technologia CRM oferuje możliwość nie tylko
Social selling w B2B
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu, Social Selling stał się nieodłącznym elementem strategii sprzedaży B2B. Nie jest to jedynie nowy, wybijający się trend, ale konieczność, która pozwala firmom osiągnąć sukces. Social Selling to proces wykorzystywania mediów społecznościowych do budowania relacji z
Analiza feedbacku i odpowiedzi w kampaniach cold mailingowych
W dzisiejszej cyfrowej erze, gdzie konkurencja jest zacieklejsza niż kiedykolwiek, zdolność do efektywnego docierania do potencjalnych klientów jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa. Kampanie cold mailingowe stały się jednym z istotnych narzędzi, które umożliwiają firmom dotarcie do nowego, często nieosiągniętego wcześniej
Testy A/B w praktyce: Jak prawidłowo przeprowadzić testy i analizować ich wyniki
W obszarze digital marketingu, gdzie zmienne i dynamika rynku kreują nieustannie ewoluujący krajobraz, elastyczność oraz zdolność do adaptacji stają się imperatywami sukcesu. Cold mailing, jako jedna z długo istniejących technik pozyskiwania klientów, nie ucieka od tej rzeczywistości. Mimo że może
Sztuka zdobywania uwagi: Jak napisać cold maila, aby generował więcej otwarć i odpowiedzi?
Generowanie większej ilości otwarć w cold mailach jest ważnym czynnikiem wpływającym na skuteczność naszej komunikacji. Kiedy potencjalny odbiorca zainteresuje się naszym nagłówkiem i otworzy wiadomość, zwiększa się szansa, że zaciekawi go treść, którą przedstawiamy. To z kolei może prowadzić do
Cold Mail vs. Cold Call – Która z metod generowania leadów sprawdza się lepiej?
Generowanie leadów to jeden z kluczowych aspektów współczesnego biznesu, który determinuje jego sukces na rynku. W środowisku sprzedaży B2B wykorzystywane są różne metody, w tym “cold call” oraz “cold mail”. Ale czym dokładnie są te techniki? “Cold call” odnosi się do
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj