Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
Telemarketing – jak prowadzić skuteczne usługi telemarketingowe?
Telemarketing jest to forma marketingu bezpośredniego, który polega na kontakcie telefonicznym z obecnym bądź przyszłym klientem. Należy do branży ICT – technologii informacyjno-komunikacyjnej. Usługi telemarketingowe świadczone są w wielu firmach zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz usługami, a ich główną
Customer Service – jak obsługa klienta pozwala pokonać konkurencję?
Obsługa klienta to coś, z czym każdy z nas styka się codziennie. Wielu ludzi nie zdaje sobie jednak sprawy z tego, jak wielką rolę ona odgrywa. A każdemu zdarzyło się przecież zdenerwować przez niemiłą ekspedientkę w sklepie albo wręcz przeciwnie,
Woodpecker.co – recenzja, opinia i ceny
Czy Woodpecker.co, to najlepsze rozwiązanie do cold mailingu dla Twojego zespołu sprzedaży? Woodpecker.com to jedno z najlepszych dostępnych rozwiązań na rynku do automatyzacji e-mail i follow-up, które w skuteczny i nieskomplikowany sposób mogą pomóc w zarządzaniu działaniami informacyjnymi. Jest to najczęściej
Sprzedażowy landing page – co to jest i jak go skutecznie zrobić?
Zakładam, że prawdopodobnie postawiono ostatnio przed Tobą zadanie zbudowania landing page. Być może po prostu chcesz sprawdzić co to pojęcie oznacza. To sprowadziło Cię w miejsce, gdzie dowiesz się co oznacza landing page, jak i za ile go stworzyć oraz oczywiście podejrzeć przykłady najlepszych z nich.
Popularne stanowiska w sprzedaży w 2020
Pewnie nieraz się zastanawiałeś, po co komuś wiedza o tym, kto jest kim w sprzedaży. I jak się tytułuje kogoś, czyim zadaniem jest po prostu generowanie leadów. I jak mieliby tytułować też Ciebie. Zdziwiłbyś się, co ludzie potrafią wymyślić, żeby
Mailing z Gmail – jak wykorzystać jego funkcje?
Gmail to jedna z dostępnych usług pocztowych, ciesząca się niesłabnącym zainteresowaniem pośród różnego rodzaju użytkowników. Jest to jedno z najczęściej wybieranych kont pocztowych dla użytkowników. Czy używając konta Gmail do celów prywatnych, kiedykolwiek rozważałeś wykorzystanie poczty Gmail w celu marketingu e-mailowego?
Mailing reklamowy – co to jest i jak działa?
Mailing reklamowy z roku na rok staje się coraz bardziej popularny. Jako jedna z najlepszych metod dotarcia ze swoją ofertą bezpośrednio do klienta, jest najczęściej wybierana w nowoczesnym marketingu przez coraz większą grupę przedsiębiorstw. Sam marketing internetowy nie kończy się
Proces sprzedaży – czym jest i jakie ma etapy
Od setek lat świat opiera się na handlu. Definicja mówi nam, że jest to proces polegający na wymianie dóbr i usług na pieniądze, bądź inne dobra i usługi (co ma miejsce w przypadku handlu wymiennego). Co jest celem? Obustronny zysk.
Jak pomóc sprzedawcy, który przestał realizować cele?
Przed pandemią Covid-19 liczba przedstawicieli handlowych, którzy nie realizowali celów sprzedażowych, utrzymywała się na poziomie około 57%. Najczęstszą przyczyną ich niepowodzeń były: niewłaściwe generowanie leadów, brak kompleksowej obsługi posprzedażowej klienta oraz niezrozumienie całego procesu sprzedaży w ogóle. Przewiduje się, że
Jak stworzyć profil klienta? 5 prostych kroków
Co mają wspólnego ze sobą marketingowcy i Ingmar Bergman z 1966 roku? Każdy z nich myśli o wizerunku. Wizerunek marketingowca, wizerunek klienta, wizerunek osoby kupującej, wizerunek publiczności – to wszystko tak naprawdę strony jednej, czterostronnej monety. Ludzie, którym proponujemy treść,
Oferta sprzedaży – co powinna zawierać i jak ją przygotować
Dzisiejszy świat opiera się na handlu, niezależnie od dziedziny życia. Kupić i sprzedać można praktycznie wszystko. Jednak co możesz zrobić, aby Twoja oferta handlowa nie zaginęła wśród dziesiątek, jeśli nie setek innych propozycji? W kilku prostych krokach pokażę Ci, jak powinna
11 porad dotyczących zarządzania czasem dla zajętych przedstawicieli handlowych
Każdy z nas z pewnością słyszał powiedzenie ,,czas to pieniądz”. Jeśli jesteś sprzedawcą twój czas można faktycznie przeliczać na pieniądze. Nie otrzymujesz pieniędzy za to ile czasu poświęciłeś, ale za to jakie wyniki osiągłeś. Im będą lepsze, tym więcej zarobisz. Częstym
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj