Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/09/tricki-sprzedazowe-i-gierki-ktorych-nigdy-nie-powinienes-stosowac-768x402.png)
Tricki sprzedażowe i gierki, których nigdy nie powinieneś stosować
Najprawdopodobniej wiesz, że dobry manager sprzedaży zwykle jest całkiem niezłym psychologiem, a sprzedażowi eksperci są w stanie niemalże „czytać“ swoich klientów, wykorzystując ku temu kilka drobnych sztuczek. W zasadzie dotyczy to większości biznesmenów, porównywanych (mniej lub bardziej trafnie) do Hannibala
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/09/budowanie-procesu-sprzedazy-23-narzedzia-ktore-powinienes-znac-768x402.png)
Budowanie procesu sprzedaży – 23 narzędzia, które powinieneś znać
Technologia, z która pracujesz na co dzień, ma bezpośredni wpływ na zawierane przez Ciebie transakcje. To fakt. Wg badań przeprowadzonych przez Linkedin, aż 73% sprzedawców korzysta z dobrodziejstw technologii, aby zwiększyć liczbę zawieranych transakcji. 97% sprzedawców stwierdziło, że technologia w ich procesie
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/sellizer-narzedzie-sprzedazowe-z-analityka-ofert-768x402.png)
Sellizer – narzędzie sprzedażowe z analityką ofert
W dobie spamu i wszechobecnie uderzających w nas ofert warto zastanowić się, czy ktoś jakoś analizuje nasze poczynania od chwili, kiedy dostaniemy propozycję kupna dobra, bądź skorzystania z usługi? Jak dotąd trudno było znaleźć narzędzie lub program, które byłoby w
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/outsourcing-sprzedazy-co-to-jest-i-jak-dziala-zewnetrzny-dzial-handlowy-768x402.png)
Outsourcing sprzedaży – co to jest i jak działa zewnętrzny dział handlowy?
Outsourcing działu sprzedaży to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane przez nowoczesne firmy. Pozwala na wdrożenie innowacyjnych projektów i kampanii, bez konieczności wprowadzania dużych zmian strukturalnych w firmie. Warto wiedzieć, jakie korzyści niesie ze sobą outsourcing przedstawicieli handlowych i jak funkcjonuje zewnętrzny
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/sugester-prosty-crm-dla-firmy-poznaj-nasze-opinie-768x402.png)
Sugester – prosty CRM dla firmy. Poznaj nasze opinie.
Każdy system, który ułatwi pracę przedsiębiorstwu, jest na wagę złota – a jeżeli jeszcze dodatkowo umożliwia rozwiązywanie problemów klientów bez asysty pracowników, to już całkowicie potrafi przykuć uwagę! Do takich systemów niewątpliwie zalicza się Sugester CRM, który nazywany jest najprostszym
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/pipedrive-crm-wspierajacy-sprzedaz-opinie-praktykow-768x402.png)
Pipedrive CRM wspierający sprzedaż – opinie praktyków
Szukając dla siebie systemu CRM, spotkamy się ogromną ilością ofert i instalacji, które mają niesamowicie dużo funkcji i teoretycznie niezbędnych narzędzi. Problem w tym, że większe systemy średnio nadają się dla małych i średnich przedsiębiorstw. Naprzeciw oczekiwaniom nieco mniejszych biznesmenów
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/livespace-polski-crm-opinie-i-koszty-768x402.png)
LiveSpace polski CRM – opinie i koszty
Live Space okazuje się bardzo ciekawym i intuicyjnym narzędziem na rynku systemów CRM. Do czego i komu służy? Jak większość tego typu systemów – do sprzedaży i kontroli jej jakości. Jego intuicyjność i prosty interfejs to doskonałe narzędzie dla handlowców, którym z
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/jak-przechytrzyc-algorytm-linkedin-w-2020-i-zyskac-wieksze-zasiegi-768x402.png)
Jak przechytrzyć algorytm LinkedIn w 2020 i zyskać większe zasięgi?
Nie masz wrażenia, że nazwa LinkedIn pojawia się ostatnio w połowie strategii sprzedażowych i odmieniana jest przez wszystkie przypadki? Social selling, personal branding, generowanie leadów, algorytm LinkedIn’a, ucinanie zasięgów mimo wielu kontaktów, wielki LinkedIn’owy boom, ogromny przypływ nowych użytkowników? Wszystko
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/darmowy-crm-bitrix24-dla-firmy-opinie-i-mozliwosci-768x402.png)
Darmowy CRM Bitrix24 dla firmy – opinie i możliwości
Skuteczne prowadzenie biznesu opiera się przede wszystkim na zadowoleniu i satysfakcji klientów. Dlatego też konieczne jest zadbanie o relacje z nimi, począwszy od rozpoznania potrzeb konsumentów oraz ich identyfikację, aż po zawarcie transakcji i różnego rodzaju usługi posprzedażowe. Postęp technologiczny,
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/hubspot-darmowy-crm-nasze-opinie-768x402.png)
HubSpot darmowy CRM – nasze opinie
Systemy CRM (customer relationship management), w czasie swojego istnienia przeszły drogę od bycia jedynie centralną bazą zawierającą dane o klientach, dokonywanych transakcjach i zamówieniach, do prawdziwego centrum dowodzenia pozwalającego na łatwe zarządzenie firmą. To nie tylko baza wypełniona informacjami o
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/ilu-leadow-potrzeba-zeby-osiagnac-sukces-768x402.png)
Ilu leadów potrzeba, żeby osiągnąć sukces?
Generowanie leadów, rozmowy, sprzedaż, generowanie leadów, rozmowy, sprzedaż…i tak w kółko. Nie masz czasem wrażenia, że temat leadów nigdy się nie kończy? No cóż – nie mylisz się. Ten proces naprawdę nigdy się nie kończy. Leady w sprzedaży B2B są
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/08/masz-nowa-pare-czyli-jak-obchodzic-sie-z-wygenerowanymi-leadami-12-porad-z-przykladami-768x402.png)
Masz nową parę! Czyli jak obchodzić się z wygenerowanymi leadami – 12 porad z przykładami
Fakt uzyskania odpowiedzi od potencjalnego klienta to w dzisiejszych czasach przejaw dość dużego zaufania (lub interesującego scenariusza komunikacji – w tym właśnie się specjalizujemy). Być może niewielu z Was wie, ale to, co najczęściej frustruje klientów (o ironio!) to …
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2021/01/newsletter.png)
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj