Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Trzymaj gardę przed koronawirusem

W czasie pandemii nie trudno o czarne wizje przyszłości naszej firmy. Wiele biznesów się zamyka, co i rusz słychać o redukcjach etatów, cięciu kosztów, nadchodzącym kryzysie i innych newsach, które powodują ciarki na plecach. Do tego niepewność jutra w kwestii

Czytaj więcej »

Zmasowany atak – 4 najlepsze programy mailingowe

Kto nigdy nie wysłał mailingu – niech pierwszy rzuci kamieniem. Chociaż często – niesłusznie zresztą – e-mail marketing kojarzy się z masową wysyłką spamu do przypadkowej listy kontaktów,  to jest narzędzie, z którego korzysta każda nowoczesna firma. To najszybszy, najprostszy

Czytaj więcej »

3 książki, które poszerzą twoje sprzedażowe horyzonty

Pewien angielski generał, Robert Baden-Powell, powiedział kiedyś: „Patrz szeroko. I nawet kiedy wydaje Ci się, że patrzysz szeroko – ciągle patrz jeszcze szerzej.“. I choć mówił wtedy do skautów, z którymi budował największą organizację młodzieżową na świecie, możemy z powodzeniem

Czytaj więcej »

Jak zbudować proces kwalifikacji leada sprzedażowego?

Jednym spośród największych problemów, z którymi muszą borykać się przedsiębiorstwa, jest ustalanie, kogo można uznać za wykwalifikowanego potencjalnego klienta. Realizowanie nieodpowiedniej strategii marnuje nie tylko czas, ale również i zasoby, a przecież każda firma chce być na tyle wydajna, na

Czytaj więcej »

System premiowy i prowizyjny dla sprzedawców, handlowców

Pękający w szwach lejek sprzedażowy, wbrew pozorom, nie musi zwiastować otwieranego z hukiem szampana i wielkiego świętowania. Dlatego praca z działami handlowymi, to nieodłączny element naszych działań, zaraz po generowaniu leadów. Pomagamy klientom przygotować ich działy sprzedażowe na zwiększone zasoby leadów. Jednym

Czytaj więcej »

22 KPI, które każdy sprzedawca powinien mierzyć

Głównym zadaniem przedstawicieli handlowych jest oczywiście sprzedaż. Jednak nie zawsze ich praca jest na tyle wydajna, na ile mogłaby być w rzeczywistości. Z pomocą przychodzą wtedy KPI.  Sprzedawca większą część swojego dnia spędza na zadaniach, które nie są kompletnie związane z generowaniem leadów bądź przychodów. Jak

Czytaj więcej »

Równoważenie strategii sprzedaży przychodzącej i wychodzącej

Większość spośród perspektyw sprzedaży będzie obejmować dwa najważniejsze podejścia, czyli sprzedaż przychodzącą, jak i wychodzącą.  Inbound, określane nierzadko jako marketing mający dużą szybkość, to nowsza strategia, którą spopularyzowała między innymi firma HubSpot. Koncentruje się głównie na umożliwianiu potencjalnym nabywcom odnalezienia

Czytaj więcej »

Top hacki od asów handlu na sprzedaż zdalną

Sprzedaż jest jednym z najtrudniejszych zawodów, ale jej dobre zaplanowanie potrafi generować spore dochody. W obliczu wyzwań dzisiejszego świata praca zdalna jest dla wielu wymogiem.  Według Gartnera, choć niewiele organizacji czuje się przygotowanych do pracy zdalnej na dużą skalę, zawsze można podjąć kroki, aby zwiększyć

Czytaj więcej »

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online

Bez względu na to, czy specjalizujesz się w sprzedaży wewnętrznej, czy terenowej, pewnie na jakimś etapie kariery brałeś udział w targach i konferencjach branżowych. Chociaż takie wydarzenia mogą niewątpliwie ułatwić pozyskiwanie klientów, istnieją równie skuteczne alternatywy, pozwalające wygenerować leady b2b wysokiej jakości. Warto

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry