Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Jak zbudować proces kwalifikacji leada sprzedażowego?

Jednym spośród największych problemów, z którymi muszą borykać się przedsiębiorstwa, jest ustalanie, kogo można uznać za wykwalifikowanego potencjalnego klienta. Realizowanie nieodpowiedniej strategii marnuje nie tylko czas, ale również i zasoby, a przecież każda firma chce być na tyle wydajna, na

Czytaj więcej »

System premiowy i prowizyjny dla sprzedawców, handlowców

Pękający w szwach lejek sprzedażowy, wbrew pozorom, nie musi zwiastować otwieranego z hukiem szampana i wielkiego świętowania. Dlatego praca z działami handlowymi, to nieodłączny element naszych działań, zaraz po generowaniu leadów. Pomagamy klientom przygotować ich działy sprzedażowe na zwiększone zasoby leadów. Jednym

Czytaj więcej »

22 KPI, które każdy sprzedawca powinien mierzyć

Głównym zadaniem przedstawicieli handlowych jest oczywiście sprzedaż. Jednak nie zawsze ich praca jest na tyle wydajna, na ile mogłaby być w rzeczywistości. Z pomocą przychodzą wtedy KPI.  Sprzedawca większą część swojego dnia spędza na zadaniach, które nie są kompletnie związane z generowaniem leadów bądź przychodów. Jak

Czytaj więcej »

Równoważenie strategii sprzedaży przychodzącej i wychodzącej

Większość spośród perspektyw sprzedaży będzie obejmować dwa najważniejsze podejścia, czyli sprzedaż przychodzącą, jak i wychodzącą.  Inbound, określane nierzadko jako marketing mający dużą szybkość, to nowsza strategia, którą spopularyzowała między innymi firma HubSpot. Koncentruje się głównie na umożliwianiu potencjalnym nabywcom odnalezienia

Czytaj więcej »

Top hacki od asów handlu na sprzedaż zdalną

Sprzedaż jest jednym z najtrudniejszych zawodów, ale jej dobre zaplanowanie potrafi generować spore dochody. W obliczu wyzwań dzisiejszego świata praca zdalna jest dla wielu wymogiem.  Według Gartnera, choć niewiele organizacji czuje się przygotowanych do pracy zdalnej na dużą skalę, zawsze można podjąć kroki, aby zwiększyć

Czytaj więcej »

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online

Bez względu na to, czy specjalizujesz się w sprzedaży wewnętrznej, czy terenowej, pewnie na jakimś etapie kariery brałeś udział w targach i konferencjach branżowych. Chociaż takie wydarzenia mogą niewątpliwie ułatwić pozyskiwanie klientów, istnieją równie skuteczne alternatywy, pozwalające wygenerować leady b2b wysokiej jakości. Warto

Czytaj więcej »

8 ważnych etapów lejka sprzedażowego

Współczesny skuteczny marketing oznacza już coś więcej niż doprowadzenie do finalizacji sprzedaży, choć stanowi to oczywiście cel nadrzędny. Obecnie głębokiej analizie poddaje się wiele aspektów zachowań klientów, które utrudniają przeprowadzenie owocnej sprzedaży, co ma na celu znalezienie rozwiązań na problemy

Czytaj więcej »

3 przykazania skutecznego menadżera sprzedaży

Wśród menadżerów sprzedaży wciąż niedoceniana jest waga odpowiedniego wspierania podlegających im zespołów przedstawicieli handlowych. A przecież im bardziej doświadczony i skuteczniejszy team, tym łatwiejsze zadanie ma menadżer. I odwrotnie: nieskuteczni ludzie są w stanie pogrzebać szanse nawet najlepszego produktu na

Czytaj więcej »

Sprzedaż B2B w czasach kryzysu

Od lutego 2020 roku na całym świecie pojawiło się realne zagrożenie związane z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19. Stało się to przyczyną poważnych obaw ludzi, negatywnie wpływając na kraje, które stanowią 40 procent światowej gospodarki. Wirus wywarł presję zarówno na sposób

Czytaj więcej »

Niekomfortowa, ale skuteczna strategia sprzedaży

Żmudna praca i miesiące przeznaczone na wykreowanie szans sprzedażowych. Przepuszczenie okazji na zamknięcie ‘deala’, szczególnie w takiej sytuacji, potrafi zniechęcić, a nawet prowadzić do załamania nerwowego. Jednakże, takie sytuacje zdarzają się często, szczególnie, gdy na spotkania i poznanie klienta zostało przeznaczone

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top