Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Humor w mailach sprzedażowych – hot or not?
Niektórzy użytkownicy wprost uwielbiają otrzymywać śmieszne maile dotyczące sprzedaży. Inni natomiast określają je jako tandetne i mało profesjonalne. Po wysłaniu obu rodzajów e-maili można stwierdzić jednoznacznie, że cold mail oparte na “smacznym” humorze odnoszą o wiele lepsze wyniki w kontekście

Prospecting B2B dzięki zaawansowanym wyszukiwaniom Google
Dokładne wykorzystanie wyszukiwarki Google i uzyskanie odpowiednich wyników to bardzo przydatna i łatwa do zdobycia umiejętność, ale niewielu ludzi ją posiada. Jest to prosta metoda na efektywniejszą pracę przy prowadzeniu działań sprzedażowych tak, aby odnaleźć dokładnie takie dane, jakich potrzebujemy

Tytuł maila follow-up, który generuje 2x więcej odpowiedzi
Nierzadko zdarza się, że nadawcy maili do klientów nie są świadomi, jak duży wpływ na odbiorcę ma odpowiedni lead. Gdy pierwszy mail nie zachęcił do wiadomości zwrotnej, należy wysłać kilka kolejnych. Cytując Roberta Fillmore, skuteczność sprzedaży w znacznym stopniu dyktuje wytrwałość

Fazy leada sprzedażowego w szczegółach
Jak doskonale wiesz ze swojego doświadczenia, Internet jest miejscem pełnym wszelkiego typu i rodzaju reklam. Znajdują się one zarówno w mediach społecznościowych, stronach internetowych a nawet wyszukiwarkach. Taki przesyt oznacza, że na daną reklamę nie klikniesz w innym wypadku jak

Chcesz szybko zwiększyć sprzedaż? Najpierw odpowiedz na te 4 kluczowe pytania
Jako właściciel firmy lub osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów wiesz jak istotny jest skuteczny prospecting, czyli generowanie nowych kontaktów za pomocą interesujących komunikatów przesłanych potencjalnym zainteresowanym w odpowiednim czasie i częstotwliości. Co to jest prospecting jest więc dla Ciebie znane jak amen w

Jak wyznaczyć cele sprzedażowe na 2021 rok
Obecny rok zapisze się w historii jako wyjątkowo wymagający i bogaty w wyzwania dla każdego z nas personalnie jak i każdej mniejszej lub większej firmy. Utrzymanie ciągłości biznesu, pozyskiwanie klientów i rentowności sprzedaży w dobie pandemii koronawirusa to twardy orzech do zgryzienia

Prognozowanie sprzedaży – Jak przepowiedzieć poziom przychodów w Twojej firmie?
Prognozowanie poziomu sprzedaży jest jednym z tych tematów, do którego osoby prowadzące biznes podchodzą bardzo niechętnie. Zła wiadomość jest jednak taka, że brak dokonania tej czynności może nas bardzo drogo kosztować. Spróbujmy więc zastanowić się jak ułatwić to zadanie i

Czym jest Cold calling – najlepsze techniki i przykłady
Co to jest cold calling? Złośliwi mogą zapytać czym był cold calling, ponieważ w dobie marketingu internetowego tradycyjne formy pozyskiwania nowych klientów odchodzą do lamusa. Nowe pokolenia rodzą się ze smarftonami w rękach, nierzadko lepiej potrafią je obsłużyć niż zasznurować

Service Level Agreement, co to jest umowa SLA? – wzór i przykłady
Kiedy w języku polskim spotkamy się ze sformułowaniem gwarancja jakości świadczonych usług lub plany awaryjne zawierające postanowienia dotyczące zobowiązań partnerów i zasady działania w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych to możemy to rozumieć jako właśnie odpowiednik Service Level Agreement – w skrócie SLA.

Co to jest newsletter? Jak stworzyć sprzedający mailing?
Dawniej newsletter był formą naukowego czasopisma wysyłanego do zainteresowanych czytelników. Szybkie i proste w formie, powielane w kserokopiarce i puszczone w eter. Obecnie newsletter zachował inne podstawowe znaczenie – skutecznego nośnika elektronicznego, biuletynu przekazywanego przez firmy swoim klientom – subskrybentom i

Segmentacja klientów – przykłady najlepszych rozwiązań
Chcąc skutecznie konkurować na rynku przedsiębiorstwa podejmują różnego rodzaju działania marketingowe i sprzedażowe. Nie byłoby to jednak możliwe bez wiedzy na temat zachowań konsumenckich i metod zarządzania tymi zrachowaniami. Wobec tego firmy zobowiązane są by tworzyć grupy klientów, które przedstawiają

Telemarketing – jak prowadzić skuteczne usługi telemarketingowe?
Telemarketing jest to forma marketingu bezpośredniego, który polega na kontakcie telefonicznym z obecnym bądź przyszłym klientem. Należy do branży ICT – technologii informacyjno-komunikacyjnej. Usługi telemarketingowe świadczone są w wielu firmach zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz usługami, a ich główną
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj