Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Jak pomóc sprzedawcy, który przestał realizować cele?

Przed pandemią Covid-19 liczba przedstawicieli handlowych, którzy nie realizowali celów sprzedażowych, utrzymywała się na poziomie około 57%. Najczęstszą przyczyną ich niepowodzeń były: niewłaściwe generowanie leadów, brak kompleksowej obsługi posprzedażowej klienta oraz niezrozumienie całego procesu sprzedaży w ogóle. Przewiduje się, że

Czytaj więcej »

Jak stworzyć profil klienta? 5 prostych kroków

Co mają wspólnego ze sobą marketingowcy i Ingmar Bergman z 1966 roku? Każdy z nich myśli o wizerunku. Wizerunek marketingowca, wizerunek klienta, wizerunek osoby kupującej, wizerunek publiczności – to wszystko tak naprawdę strony jednej, czterostronnej monety. Ludzie, którym proponujemy treść,

Czytaj więcej »

Co to jest lead i jak go pozyskać? Leady w marketingu

Każdy, kto zostaje przedsiębiorcą i zaczyna prowadzić działalność gospodarczą, musi jak najszybciej znaleźć sobie klientów, dzięki, którym będzie zarabiał. W czasach tak wymagających dla firm konieczne jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej i wdrożenie jej w życie. Każdy dzień spędzony bezczynnie

Czytaj więcej »

12 tematów na spotkania sprzedażowe, które warto rozważyć

Każdy menadżer zarządzający zespołem sprzedaży doskonale wie, jak istotny wpływ na efektywność pracy całego zespołu ma nie tylko odpowiednio duża doza wzajemnej motywacji, ale również z góry zaplanowany schemat działań. Dlatego też tak istotne są regularne spotkania zespołu sprzedaży, podczas

Czytaj więcej »

7 sposobów na lepszy prospecting

W obecnych czasach aspekt dotyczący sprzedaży stał się zdecydowanie bardziej ukierunkowany na kupującego, w związku z czym przedstawiciele handlowi muszą wykazać się znacznie większą kreatywnością niż wcześniej, jeśli chodzi o pozyskiwanie nowego klienta. Sprzedawcy starają się więc opracowywać coraz to

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top