Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
Czy Twój zespół sprzedażowy potrzebuje narzędzi gamifikacyjnych?
Oprogramowanie do grywalizacji może stać się przepustką do bardziej zaangażowanego, jak i skoncentrowanego zespołu sprzedażowego, co zaś zapewnia spore korzyści dla przedsiębiorstwa, nie tylko w krótkiej, ale również i w dalekiej perspektywie. Gallup ustalił, iż firmy mające wysoki wskaźnik zaangażowania
22 KPI, które każdy sprzedawca powinien mierzyć
Głównym zadaniem przedstawicieli handlowych jest oczywiście sprzedaż. Jednak nie zawsze ich praca jest na tyle wydajna, na ile mogłaby być w rzeczywistości. Z pomocą przychodzą wtedy KPI. Sprzedawca większą część swojego dnia spędza na zadaniach, które nie są kompletnie związane z generowaniem leadów bądź przychodów. Jak
Równoważenie strategii sprzedaży przychodzącej i wychodzącej
Większość spośród perspektyw sprzedaży będzie obejmować dwa najważniejsze podejścia, czyli sprzedaż przychodzącą, jak i wychodzącą. Inbound, określane nierzadko jako marketing mający dużą szybkość, to nowsza strategia, którą spopularyzowała między innymi firma HubSpot. Koncentruje się głównie na umożliwianiu potencjalnym nabywcom odnalezienia
Top hacki od asów handlu na sprzedaż zdalną
Sprzedaż jest jednym z najtrudniejszych zawodów, ale jej dobre zaplanowanie potrafi generować spore dochody. W obliczu wyzwań dzisiejszego świata praca zdalna jest dla wielu wymogiem. Według Gartnera, choć niewiele organizacji czuje się przygotowanych do pracy zdalnej na dużą skalę, zawsze można podjąć kroki, aby zwiększyć
5 przekonujących technik do wykorzystania w kolejnym cold mailingu
Dobrze skonstruowany cold mailing może być naszym strategicznym narzędziem, podczas gdy chcemy komuś zaoferować swoje usługi czy produkty. Jednak z drugiej strony, w takiej wiadomości masz niewiele czasu, aby przykuć uwagę potencjalnego klienta i zachęcić go do swojej oferty. Aby
7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online
Bez względu na to, czy specjalizujesz się w sprzedaży wewnętrznej, czy terenowej, pewnie na jakimś etapie kariery brałeś udział w targach i konferencjach branżowych. Chociaż takie wydarzenia mogą niewątpliwie ułatwić pozyskiwanie klientów, istnieją równie skuteczne alternatywy, pozwalające wygenerować leady b2b wysokiej jakości. Warto
8 ważnych etapów lejka sprzedażowego
Współczesny skuteczny marketing oznacza już coś więcej niż doprowadzenie do finalizacji sprzedaży, choć stanowi to oczywiście cel nadrzędny. Obecnie głębokiej analizie poddaje się wiele aspektów zachowań klientów, które utrudniają przeprowadzenie owocnej sprzedaży, co ma na celu znalezienie rozwiązań na problemy
3 przykazania skutecznego menadżera sprzedaży
Wśród menadżerów sprzedaży wciąż niedoceniana jest waga odpowiedniego wspierania podlegających im zespołów przedstawicieli handlowych. A przecież im bardziej doświadczony i skuteczniejszy team, tym łatwiejsze zadanie ma menadżer. I odwrotnie: nieskuteczni ludzie są w stanie pogrzebać szanse nawet najlepszego produktu na
Sprzedaż B2B w czasach kryzysu
Od lutego 2020 roku na całym świecie pojawiło się realne zagrożenie związane z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19. Stało się to przyczyną poważnych obaw ludzi, negatywnie wpływając na kraje, które stanowią 40 procent światowej gospodarki. Wirus wywarł presję zarówno na sposób
Niekomfortowa, ale skuteczna strategia sprzedaży
Żmudna praca i miesiące przeznaczone na wykreowanie szans sprzedażowych. Przepuszczenie okazji na zamknięcie ‘deala’, szczególnie w takiej sytuacji, potrafi zniechęcić, a nawet prowadzić do załamania nerwowego. Jednakże, takie sytuacje zdarzają się często, szczególnie, gdy na spotkania i poznanie klienta zostało przeznaczone
Polskie podcasty o sprzedaży – 15 najciekawszych audycji
Bez względu na to, czy stoisz właśnie w niekończącym się korku, planujesz dłuższą trasę autem lub pociągiem, czas ten można spędzić w nieco bardziej kreatywny sposób niż na odliczaniu godzin do końca podróży. Oprócz rozmowy o wczorajszym wyniku naszych polskich
Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela
„Proszę, to moja wizytówka” – w taki sposób często zaczynamy lub kończymy spotkania biznesowe. W tzw. realu pozostawienie kontaktu do siebie jest dość proste, buduje nasz wizerunek i umożliwia zachowanie podstawowych zasad służbowego savoir-vivre. Co, jeśli nie mamy możliwości nawiązania
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj