Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Monitoring internetu – skuteczne narzędzie do generowanie leadów
Czy będąc właścicielem firmy nie chciałbyś czasami czytać w myślach swoich klientów? Dowiedzieć się co tak naprawdę o Twojej marce sądzą i czego tak naprawdę potrzebują? Gdzie znaleźć to bezcenne źródło informacji, które da nam wiarygodne dane? Branża e-commerce rozwija

Czym jest Intranet i dlaczego warto go wykorzystać?
Czy w miarę jak firmy wykorzystują zaawansowane technologie do komunikacji i angażowania pracowników, intranety stają się zakurzonymi reliktami? Oczywiście, że nie! Komunikacja wewnętrzna znajduje się dziś w centrum cyfrowej transformacji. Co to jest intranet? Jeśli nie jesteś obeznany w

Rola budowania wizerunku marki w sprzedaży
Pokaźny katalog produktów i usług, coraz bardziej skuteczne kampanie marketingowe napędzające machinę zdobywania leadów i zmierzające ku głównemu celowi – sprzedaży. Tak w skrócie działało do niedawna większość nowoczesnych firm handlowych. Branding? Budowanie marki? Ale po co, skoro produkt się sprzedaje

Audyt sprzedaży – czym jest i jak go wykonać?
Przedsiębiorstwa, które mają na celu doskonalenie oraz ulepszanie swojej działalności wiedzą o tym, że niezwykle ważna jest kontrola procesów przeprowadzanych w danej firmie. Audyt sprzedaży, mimo tego, że jest postrzegany jako działanie, które skupia się na wytykaniu błędów przedsiębiorstwa, z

Na czym polega zarządzanie sprzedażą?
Firmy, które dobrze prosperują, cechuje jeden ważny element – dobre zarządzanie sprzedażą. Ponieważ w każdej działalności biznesowej jest tak wiele ruchomych części, proces zarządzania sprzedażą musi być w pełni zrozumiały, aby zapewnić, że każdy aspekt wspólnego wysiłku sprzedażowego działa efektywnie.

Cross Selling i Up Selling – 10 pomysłów na rozkręcenie sprzedaży
Wyższe wyniki sprzedażowe można wygenerować przez pozyskiwanie nowych kupujących lub zwiększenie wartości zakupów przez obecnych klientów. Taki efekt pozwala osiągnąć zastosowanie: Cross Selling i Up Selling. To 2 popularne techniki sprzedaży wykorzystywane przez największych gigantów w Internecie, np. Allegro, czy

Customer Lifetime Value, czyli wartość życiowa klienta w praktyce
Customer Lifetime Value (CLV) to wskaźnik umożliwiający uzyskanie informacji o przychodach, które wygeneruje klient dla firmy, w danym przedziale czasowym. Prawidłowy wynik, pozwala odpowiednio ukierunkować działania firmy i wpływa na jej rentowność. Co należy wiedzieć o wskaźniku CLV i jak go wyliczyć?

Rozmowa sprzedażowa przez telefon – przykłady na skuteczne pozyskiwanie klienta przez telefon
Nie ma nic równie osobistego i szybkiego jednocześnie jak rozmowa telefoniczna, dlatego konsumenci nadal wolą dzwonić, pomimo innych możliwości, takich jak kontakt przez media społecznościowe lub czaty z działem obsługi klienta. Wolą rozmawiać z rzeczywistą osobą, a nie zautomatyzowanym programem,

Outbound marketing – Co to jest i czym się różni od Inbound Marketingu
W świecie biznesu oraz nierozerwalnie związanych z nim reklamy i marketingu, kluczowym celem jest dotarcie do potencjalnego klienta. Bez względu na branżę, konkurencja rośnie w błyskawicznym tempie. Ewolucja podejmowanych działań jest nie tylko naturalną koleją rzeczy, ale również sposobem koniecznym

Inbound marketing – Czym jest marketing przychodzący?
Inbound Marketing (marketing przychodzący) jest trendem marketingowym, który opiera się na przekonaniu, że klient powinien sam trafiać na treści, tworzone i publikowane przez daną markę. Jest to „bliski krewny” content marketingu (marketingu treści) oraz marketingu organicznego, jednakże nie jest techniką lub strategią, a raczej podejściem do działań marketingowych.

CRM – co to jest i jakie możliwości daje Twojej firmie?
W branży sprzedażowej produktów i usług najważniejszy jest klient. To on jest jednym z podstawowych wskaźników sukcesu danej organizacji. I chociaż ambicją każdej z nich jest przede wszystkim pozyskiwanie wciąż nowych odbiorców to podstawą jej bytu jest takie wypracowanie więzi

Oferta handlowa – jak napisać, żeby oczarowała Twoich klientów?
Nie jest żadną tajemnicą, że sprzedaż stanowi proces wieloetapowy. Podczas kontaktu z klientem, począwszy od zdobycia wartościowego leada, przez ofertowanie, aż po finalizację musisz dbać o to, aby rozmówca był coraz bardziej zainteresowany. Prezentacja oferty handlowej stanowi kluczowy moment sprzedaży,
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj