Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Sugester – prosty CRM dla firmy. Poznaj nasze opinie.

Każdy system, który ułatwi pracę przedsiębiorstwu, jest na wagę złota – a jeżeli jeszcze dodatkowo umożliwia rozwiązywanie problemów klientów bez asysty pracowników, to już całkowicie potrafi przykuć uwagę! Do takich systemów niewątpliwie zalicza się Sugester CRM, który nazywany jest najprostszym

Czytaj więcej »

Pipedrive CRM wspierający sprzedaż – opinie praktyków

Szukając dla siebie systemu CRM, spotkamy się ogromną ilością ofert i instalacji, które mają niesamowicie dużo funkcji i teoretycznie niezbędnych narzędzi. Problem w tym, że większe systemy średnio nadają się dla małych i średnich przedsiębiorstw. Naprzeciw oczekiwaniom nieco mniejszych biznesmenów

Czytaj więcej »

LiveSpace polski CRM – opinie i koszty

Live Space okazuje się bardzo ciekawym i intuicyjnym narzędziem na rynku systemów CRM. Do czego i komu służy? Jak większość tego typu systemów – do sprzedaży i kontroli jej jakości. Jego intuicyjność i prosty interfejs to doskonałe narzędzie dla handlowców, którym z

Czytaj więcej »

Darmowy CRM Bitrix24 dla firmy – opinie i możliwości

Skuteczne prowadzenie biznesu opiera się przede wszystkim na zadowoleniu i satysfakcji klientów. Dlatego też konieczne jest zadbanie o relacje z nimi, począwszy od rozpoznania potrzeb konsumentów oraz ich identyfikację, aż po zawarcie transakcji i różnego rodzaju usługi posprzedażowe. Postęp technologiczny,

Czytaj więcej »

HubSpot darmowy CRM – nasze opinie

Systemy CRM (customer relationship management), w czasie swojego istnienia przeszły drogę od bycia jedynie centralną bazą zawierającą dane o klientach, dokonywanych transakcjach i zamówieniach, do prawdziwego centrum dowodzenia pozwalającego na łatwe zarządzenie firmą. To nie tylko baza wypełniona informacjami o

Czytaj więcej »

Ilu leadów potrzeba, żeby osiągnąć sukces?

Generowanie leadów, rozmowy, sprzedaż, generowanie leadów, rozmowy, sprzedaż…i tak w kółko. Nie masz czasem wrażenia, że temat leadów nigdy się nie kończy? No cóż – nie mylisz się. Ten proces naprawdę nigdy się nie kończy. Leady w sprzedaży B2B są

Czytaj więcej »

Jak rozmawiać z trudnym klientem?

Generowanie leadów zakończone! Teraz czas na kontakt z pozyskanymi potencjalnymi klientami – łapiesz za telefon i…dopadają Cię wątpliwości. Jedną z największych wad cold call jest fakt, że nasz przyszły rozmówca totalnie się jej nie spodziewa. Najprawdopodobniej w chwili, kiedy dzwonisz, jest czymś

Czytaj więcej »

Najlepszy moment na cold calling

Nie ma wątpliwości, że wykonywanie tzw. cold call do łatwych zadań nie należy. Osoba po drugiej stronie linii nie zawsze odbiera, a jeszcze rzadziej zgadza się na spotkanie. Kiedy istnieje największe prawdopodobieństwo, że ktoś odpowie na połączenie? Kiedy najlepiej zadzwonić,

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top