Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
Jak przeprowadzić skuteczne spotkanie sprzedażowe w mniej niż 20 minut?
Spotkania sprzedażowe są kluczowe dla sukcesu zespołu handlowego. Jednak źle prowadzone, niezorganizowane spotkanie staje się uciążliwe i jest tylko stratą czasu dla wszystkich uczestników. Istnieją sposoby na prowadzenie produktywnych spotkań sprzedażowych, które trwają zaledwie 20 minut. W tym artykule postaramy
7 porad jak prowadzić webinary, które przynoszą leady
Jak ludzie generują leady? To pytanie, które często otrzymuję od właścicieli firm poszukujących strategii generowania leadów, które wypełnią ich lejek sprzedażowy. Widzą, jak rówieśnicy i ich konkurenci na co dzień szukają ku temu nowych możliwości. Tymczasem oni czują się zablokowani,
4 błędy w cold mailingu, których należy unikać w generowaniu leadów B2B
Pisanie skutecznych e-maili to jedno z najtrudniejszych zadań, jakie niesie ze sobą generowanie leadów B2B. W końcu cold e-mail to niespodziewana wiadomość, którą wysyłasz do potencjalnego klienta i piszesz o czymś, czego nie zamawiał. Cold mailing, podobnie jak cold calling, wymaga
Jak generować leady za pomocą firmowego bloga?
Klienci często pytają – „w jaki sposób możemy generować leady?”. W odpowiedzi najczęściej otrzymujemy te najbardziej skuteczne, czyli cold calling i cold mailing, ale co poza tym? Istnieje jeszcze kilka metod, które również cieszą się zainteresowaniem np. kampanie PPC, działania
Generowanie leadów vs. prospecting – znajdź różnicę
Fantazja kontra efektywność – nie jest tajemnicą, że sprzedaż i marketing często żyją ze sobą jak pies z kotem. Niedogadywanie się tych dwóch działów może kosztować Twoją firmę czas i pieniądze, dlatego pracownicy sprzedaży i marketingu powinni zakopać topór wojenny
5 wskazówek – co zrobić, żeby pozyskiwać nowych klientów?
Maksymalizacja odbiorców i przyciąganie klientów idealnie wpisujących się w Twoją grupę docelową – możesz to zrobić, stosując 5 wskazówek, które prezentujemy w tym artykule. Skuteczne generowanie leadów, czyli co robić by zamienić kontakty w nowych klientów i zwiększyć obroty w
6 najlepszych przykładów na feedback w dziale handlowym
Odpowiednio przekazany feedback może być bardzo dużym bodźcem do poprawy produktywności u pracownika, a także zwiększać jego motywację do wykonywania służbowych obowiązków. Od kilku lat na całym świecie promuje się trend polegający na udzielaniu opinii zwrotnej, jednak pracownicy nadal podchodzą
Generowanie leadów z pomocą influencerów?
Reklamowanie się z pomocą influencerów to metoda, o której efektywności w marketingu w modelu B2C słyszał chyba każdy. Czy jednak metoda ta może być równie skuteczna w marketingu typu B2B? Z pewnością tak! Generowanie leadów (od ang. lead generation) z pomocą
Cold mail vs e-mail marketing, czym się różnią?
Cold mail i email marketing to dwa kompletnie różne terminy, ale jednak w dalszym ciągu są bardzo często mylone. Pora wreszcie postawić sprawę jasno i wskazać kluczowe różnice między cold mailami, a emailami marketingowymi. Zacznijmy od początku … Czym jest
Jak wykorzystać testy A/B do zwiększenia konwersji?
W wirtualnym świecie rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Metamorfozie podlegają trendy sprzedażowe, sposoby komunikowania się z klientami oraz treści przekazów reklamowych. Najważniejszym zadaniem współczesnych marketingowców stało się generowanie leadów i przyciągnięcie jak największej uwagi odbiorców. A ta, jak wiadomo, jest ulotna i
8 strategii negocjacji, które pozwolą ci zamknąć więcej umów
Wyobraź sobie taką sytuację. Dostajesz e-mail od klienta i przepełniony nadzieją na podpisanie umowy, otwierasz wiadomość…jedyne co w niej znajdujesz, to wątpliwości i ewentualna prośba o dokładniejsze omówienie szczegółów. Klient zaczyna uciekać Ci spod nosa. Co więc zrobisz, żeby go
7 umiejętności miękkich, których potrzebuje każdy sprzedawca
Każdy sprzedawca jest w stanie systematycznie podwyższać swoje umiejętności oraz korygować ewentualne błędy. Okazuje się, że najistotniejszymi zdolnościami i cechami wspólnymi najefektywniejszych pracowników nie jest liczba wysłanych e-maili i generowanie leadów. Oczywiście takie umiejętności też są niezwykle ważne, jednak przyjrzyjmy się tym,
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj