Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

7 porad jak prowadzić webinary, które przynoszą leady

Jak ludzie generują leady? To pytanie, które często otrzymuję od właścicieli firm poszukujących strategii generowania leadów, które wypełnią ich lejek sprzedażowy. Widzą, jak rówieśnicy i ich konkurenci na co dzień szukają ku temu nowych możliwości. Tymczasem oni czują się zablokowani,

Czytaj więcej »

Jak generować leady za pomocą firmowego bloga?

Klienci często pytają – „w jaki sposób możemy generować leady?”. W odpowiedzi najczęściej otrzymujemy te najbardziej skuteczne, czyli cold calling i cold mailing, ale co poza tym? Istnieje jeszcze kilka metod, które również cieszą się zainteresowaniem np. kampanie PPC, działania

Czytaj więcej »

6 najlepszych przykładów na feedback w dziale handlowym

Odpowiednio przekazany feedback może być bardzo dużym bodźcem do poprawy produktywności u pracownika, a także zwiększać jego motywację do wykonywania służbowych obowiązków. Od kilku lat na całym świecie promuje się trend polegający na udzielaniu opinii zwrotnej, jednak pracownicy nadal podchodzą

Czytaj więcej »

Generowanie leadów z pomocą influencerów?

Reklamowanie się z pomocą influencerów to metoda, o której efektywności w marketingu w modelu B2C słyszał chyba każdy. Czy jednak metoda ta może być równie skuteczna w marketingu typu B2B? Z pewnością tak! Generowanie leadów (od ang. lead generation) z pomocą

Czytaj więcej »

Cold mail vs e-mail marketing, czym się różnią?

Cold mail i email marketing to dwa kompletnie różne terminy, ale jednak w dalszym ciągu są bardzo często mylone. Pora wreszcie postawić sprawę  jasno i wskazać kluczowe różnice między cold mailami, a emailami marketingowymi. Zacznijmy od początku …   Czym jest

Czytaj więcej »

Jak wykorzystać testy A/B do zwiększenia konwersji?

W wirtualnym świecie rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Metamorfozie podlegają trendy sprzedażowe, sposoby komunikowania się z klientami oraz treści przekazów reklamowych. Najważniejszym zadaniem współczesnych marketingowców stało się generowanie leadów i przyciągnięcie jak największej uwagi odbiorców. A ta, jak wiadomo, jest ulotna i

Czytaj więcej »

7 umiejętności miękkich, których potrzebuje każdy sprzedawca

Każdy sprzedawca jest w stanie systematycznie podwyższać swoje umiejętności oraz korygować ewentualne błędy. Okazuje się, że najistotniejszymi zdolnościami i cechami wspólnymi najefektywniejszych pracowników nie jest liczba wysłanych e-maili i generowanie leadów. Oczywiście takie umiejętności też są niezwykle ważne, jednak przyjrzyjmy się tym,

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top