Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

7 umiejętności miękkich, których potrzebuje każdy sprzedawca

Każdy sprzedawca jest w stanie systematycznie podwyższać swoje umiejętności oraz korygować ewentualne błędy. Okazuje się, że najistotniejszymi zdolnościami i cechami wspólnymi najefektywniejszych pracowników nie jest liczba wysłanych e-maili i generowanie leadów. Oczywiście takie umiejętności też są niezwykle ważne, jednak przyjrzyjmy się tym,

Czytaj więcej »

Techniki cold mailowe od expertów

Do cold mailingu (tzw. zimnych maili) można odnosić się na różny sposób – niektórzy cieszą się z nieoczekiwanych ofert, które mogą okazać się bardzo przydatne, podczas gdy innym cold mailing kojarzy się z nachalnymi reklamami. Niemniej jednak cold mailing wciąż

Czytaj więcej »

Kotwice w negocjacjach sprzedażowych

Mechanizm kotwicy oraz uzyskany dzięki niej efekt podczas negocjacji sprzedażowych jest niezaprzeczalny. Ma on bowiem wpływ na podejmowane przez strony decyzje, ze względu na różne czynniki psychologiczne. To dość prosta technika manipulacyjna, która właściwie przeprowadzona pozwoli uzyskać pożądany rezultat. Przedstawiamy,

Czytaj więcej »

Elementy stopki mailowej, którymi wygenerujesz leady

W ostatnich latach bardzo intensywnie rozwijał się rynek e-commerce. Klienci przekonali się do zakupów w cyfrowych sklepach, doceniając wygodę i bezpieczeństwo takich transakcji. Całkiem zrozumiałe są zatem działania specjalistów od marketingu nastawione na generowanie leadów. Najczęściej stosowaną metodą lead generation jest email marketingowy.

Czytaj więcej »

5 sposobów na konkursy i rywalizację w dziale sprzedaży

Dział sprzedaży nie ma lekko. Dobry handlowiec ma za zadanie generowanie leadów. Dlatego doskonałym pomysłem są różne sposoby na zachęcenie zespołu do zwiększenia aktywności. Konkursy i zdrowa rywalizacja między członkami zespołu to doskonała okazja do jego zmotywowania, jak również dobra metoda do korygowania

Czytaj więcej »

8 narzędzi do automatyzacji sprzedaży na LinkedIn’ie

Media społecznościowe są ważnym kanałem komunikacji dla marketerów i sprzedawców. W przypadku działalności w sektorze B2B i kierowaniu swoich usług lub produktów do klientów biznesowych szczególnie duże znaczenie ma platforma LinkedIn. Właśnie na tej platformie można znaleźć ogromną liczbę potencjalnych

Czytaj więcej »

Zwiększ zyski dzięki automatyzacji procesu sprzedaży

Proces sprzedaży to szereg działań mający na celu jak najszybsze przekształcenie leada w klienta. Zazwyczaj jednak zachęcenie potencjalnego klienta do podjęcia pożądanych działań jest bardzo trudne i zajmuje dużo czasu. Na szczęście istnieją praktyczne sposoby, które pozwalają na automatyzację dużej

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top