Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Fazy leada sprzedażowego w szczegółach

Jak doskonale wiesz ze swojego doświadczenia, Internet jest miejscem pełnym wszelkiego typu i rodzaju reklam. Znajdują się one zarówno w mediach społecznościowych, stronach internetowych a nawet wyszukiwarkach. Taki przesyt oznacza, że na daną reklamę nie klikniesz w innym wypadku jak

Czytaj więcej »

Jak wyznaczyć cele sprzedażowe na 2021 rok

Obecny rok zapisze się w historii jako wyjątkowo wymagający i bogaty w wyzwania dla każdego z nas personalnie jak i każdej mniejszej lub większej firmy. Utrzymanie ciągłości biznesu, pozyskiwanie klientów i rentowności sprzedaży w dobie pandemii koronawirusa to twardy orzech do zgryzienia

Czytaj więcej »

Cold calling – najlepsze techniki i przykłady

Co to jest cold calling? Złośliwi mogą zapytać czym był cold calling, ponieważ w dobie marketingu internetowego tradycyjne formy pozyskiwania nowych klientów odchodzą do lamusa. Nowe pokolenia rodzą się ze smarftonami w rękach, nierzadko lepiej potrafią je obsłużyć niż zasznurować

Czytaj więcej »

Service Level Agreement, co to jest umowa SLA? – wzór i przykłady

Kiedy w języku polskim spotkamy się ze sformułowaniem gwarancja jakości świadczonych usług lub plany awaryjne zawierające postanowienia dotyczące zobowiązań partnerów i zasady działania w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych to możemy to rozumieć jako właśnie odpowiednik Service Level Agreement – w skrócie SLA. 

Czytaj więcej »

Call center – praca, zarobki i opinie

Wielu z nas kojarzy sobie call center jako pracę typowo dla studentów, którzy dopiero zaczynają zaznaczać swoją obecność na rynku pracy. Jest w tym nieco prawdy, ponieważ firmy call center nie wymagają często od pracownika posiadania określonego wykształcenia ani doświadczenia zawodowego. Jednak poza stanowiskami

Czytaj więcej »

Co to jest newsletter? Jak stworzyć sprzedający mailing?

Dawniej newsletter był formą naukowego czasopisma wysyłanego do zainteresowanych czytelników. Szybkie i proste w formie, powielane w kserokopiarce i puszczone w eter. Obecnie newsletter zachował inne podstawowe znaczenie – skutecznego nośnika elektronicznego, biuletynu przekazywanego przez firmy swoim klientom – subskrybentom i

Czytaj więcej »

Segmentacja klientów – przykłady najlepszych rozwiązań

Chcąc skutecznie konkurować na rynku przedsiębiorstwa podejmują różnego rodzaju działania marketingowe i sprzedażowe. Nie byłoby to jednak możliwe bez wiedzy na temat zachowań konsumenckich i metod zarządzania tymi zrachowaniami. Wobec tego firmy zobowiązane są  by tworzyć grupy klientów, które przedstawiają

Czytaj więcej »

Usługi telemarketingowe – jak prowadzić skuteczny telemarketing?

Telemarketing jest to forma marketingu bezpośredniego, który polega na kontakcie telefonicznym z obecnym bądź przyszłym klientem. Należy do branży ICT – technologii informacyjno-komunikacyjnej. Usługi telemarketingowe świadczone są w wielu firmach zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz usługami, a ich główną

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry