Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Przyszłość pracy: Jak AI wpłynie na rynek pracy i jakie umiejętności będą najbardziej pożądane
Przyszłość pracy: Jak AI wpłynie na rynek pracy i jakie umiejętności będą najbardziej pożądane Automatyzacja i sztuczna inteligencja (AI) mają ogromny wpływ na rynek pracy, zmieniając tradycyjne modele zatrudnienia i kreując nowe możliwości. W niniejszym artykule przeanalizujemy, jakie zmiany przyniesie

Komunikator Slack – co to jest i jak korzystać z niego w pracy?
Być może wiesz już, że w nowym miejscu pracy będziesz korzystać ze Slacka i nieco się obawiasz, czy nie będzie to skomplikowane. Być może już uzyskałeś do niego dostęp, ale masz wrażenie, że trudno to wszystko ogarnąć. A być może

Na czym polega praca w Call center – zarobki i opinie
Wielu z nas kojarzy sobie call center jako pracę typowo dla studentów, którzy dopiero zaczynają zaznaczać swoją obecność na rynku pracy. Jest w tym nieco prawdy, ponieważ firmy call center nie wymagają często od pracownika posiadania określonego wykształcenia ani doświadczenia zawodowego. Jednak poza stanowiskami

Generowanie leadów w usługach IT i polskiej branży TECH
Cyfrowa transformacja, która w XXI wieku zachodzi w niemal każdym obszarze naszego życia, jest motorem napędowym branży IT. To trend widoczny zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Rozwój nowych rozwiązań to jednak tylko jeden z dwóch obszarów, nad

8 polskich i ultra efektywnych narzędzi sprzedażowych. Czy na pewno je znasz?
Ludzki element sprzedaży nigdy nie zniknie – to fakt. Faktem jest również to, że sprzedaż jest długim procesem. Po co więc utrudniać to, co i tak nie zawsze należy do najłatwiejszych? Nowoczesny sprzedawca wykorzystuje mądre narzędzia, które wpływają na jego

Przyszłość generowania leadów, 5 trendów na 2020 rok + Infografika
Spójrzmy prawdzie w oczy, generowanie leadów stało się priorytetowym narzędziem strategii bezpośrednio wpływającym na sprzedaż. Na szczęście wyszło już poza działy marketingowe i realnie konkuruje z ich kanałami, których rola do tej pory ogranicza się jedynie do zapewnienia ruchu i

Jak pozyskać nowych klientów? – 79 skutecznych sposobów i metod na pozyskanie klientów
Pozyskiwanie klientów – 79 śmiertelnie prostych sposobów jak pozyskać klienta Pamiętasz ten moment, kiedy pierwszy raz pomyślałeś o założeniu firmy? To uczucie, kiedy wpadłeś na genialny pomysł, znalazłeś niszę w swojej branży lub po prostu doszedłeś do wniosku, że jesteś

Przykłady wykorzystania branded content w sprzedaży
Branded content to strategia marketingowa, która zyskuje coraz większą popularność w świecie sprzedaży. Polega ona na tworzeniu treści, które nie tylko promują markę, ale także dostarczają wartościowych informacji lub rozrywki dla odbiorców. Kluczowym elementem branded content w sprzedaży jest budowanie

Jak przekształcić obiekcje klientów w możliwości sprzedażowe
Każdy sprzedawca, niezależnie od branży, spotyka się z obiekcjami klientów. Obiekcje te mogą być postrzegane jako przeszkody, ale również jako szanse na głębsze zrozumienie potrzeb klienta i zamknięcie sprzedaży. W poniższym artykule omówimy, jak przekształcić obiekcje klientów w możliwości sprzedażowe,

Jak wykorzystać eventy marketingowe w sprzedaży?
Event marketing to jedna z najskuteczniejszych strategii wykorzystywanych przez firmy do promowania swoich produktów i usług. W dobie rosnącej konkurencji i dynamicznych zmian na rynku, wydarzenia marketingowe stały się nieodzownym elementem w budowaniu relacji z klientami oraz zwiększaniu sprzedaży. Dzięki

Jak pozyskać klientów dla startup?
Pozyskiwanie klientów stanowi jedno z największych wyzwań, które stają przed startupami na początkowym etapie ich rozwoju. W tym intensywnym okresie, startupy konkurują o swoją pozycję na rynku i starają się przyciągnąć pierwszych klientów, którzy nie tylko pomogą im zdobyć uznanie,

Korzyści z automatyzacji procesów sprzedażowych w CRM.
Automatyzacja procesów sprzedażowych odnosi się do wykorzystania technologii do automatyzacji powtarzalnych zadań sprzedażowych, takich jak zarządzanie leadami, wysyłanie e-maili czy generowanie raportów. Dzięki temu zespół sprzedażowy może skupić się na bardziej strategicznych działaniach. Systemy CRM (Customer Relationship Management) to oprogramowanie
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj