Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Co to są i jak działają sieci afiliacyjne?
Obcując na co dzień z treściami w internecie, mamy do czynienia z różnymi formami promowania produktów i pozyskiwania nowych klientów. Jedną z nich jest program partnerski umożliwiany przez sieć afiliacyjną. Co to jest, jak działa i jakie może przynieść korzyści?

Co daje sieć partnerska?
W dobie Internetu pozyskiwanie nowych klientów może się odbywać nawet na kilkanaście różnych sposobów – w naszej firmie wykorzystujemy je wszystkie, co wyróżnia nas na polskim rynku. Jedną ze szczególnie korzystnych strategii jest sieć partnerska. Zalety takiego rozwiązania są naprawdę

Co to jest chatbot i jak działa?
W dynamicznie rozwijającym się świecie technologii chatboty stały się nieodłącznym elementem interakcji cyfrowych. Znacząco przekształcają one sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami, oferując nowe możliwości w zakresie obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Jak działa chatbot i w jaki

5 wskazówek jak szukać klientów na LinkedIn – komunikacja B2B
W dzisiejszym pędzącym świecie biznesu, gdzie rynek ewoluuje w szybkim tempie, umiejętność skutecznego generowania leadów na LinkedIn staje się nieodzownym elementem strategii sukcesu dla firm działających w obszarze komunikacji B2B. Przejmując inicjatywę w pozyskiwaniu nowych klientów, warto zdobyć wiedzę na

Co musi zawierać skuteczna rozmowa sprzedażowa?
W dzisiejszym świecie, efektywna rozmowa sprzedażowa to nie tylko umiejętność, ale wręcz sztuka. Istnieje przekonanie, że kluczowym elementem w procesie sprzedażowym jest zdolność do skutecznej komunikacji. Rozmowa sprzedażowa staje się integralną częścią budowania trwałych relacji z klientem, gdzie każde słowo

3 najlepsze przykłady storytellingu w polskich kampaniach reklamowych
W dzisiejszym świecie, gdzie konsumenci są bombardowani setkami informacji każdego dnia, trudno jest wyróżnić się i przyciągnąć uwagę. W takim otoczeniu tradycyjne metody marketingowe mogą okazać się niewystarczające. Tutaj pojawia się storytelling – potężne narzędzie, które pozwala firmom nie tylko

Lead Nurturing – Dlaczego warto z niego korzystać?
W dzisiejszym świecie biznesu B2B, w którym konkurencja jest zacięta, a decyzje zakupowe są często bardziej złożone, Lead Nurturing staje się nieodzownym narzędziem strategicznego pozyskiwania klientów. Ta skoncentrowana na budowaniu relacji strategia nie tylko dostarcza wartości, ale także personalizuje komunikację,

Nie promuj przez Promuj. Adsy na Facebooku.
W erze cyfrowej dominacji, rozwój firmy na platformach społecznościowych jest kluczowym elementem skutecznej strategii marketingowej. Facebook, jako jedno z największych mediów społecznościowych, oferuje różnorodne narzędzia promocji. W tym artykule skoncentrujemy się na korzyściach wynikających z wykorzystywania menedżera reklam Facebooka, szczególnie

Generowanie leadów a wideo marketing
Jesteśmy zalewani toną informacji codziennie. Od samego rana, to późnego wieczora. W walce o uwagę klienta trzeba się wyróżniać. Wideo marketing stanowi kluczowy element skutecznej strategii generowania leadów. W tym artykule przyjrzymy się, jak aspekty wizualne i techniczne video marketingu

Pozyskiwanie klientów za pomocą wizytówki w Google
Jesteś na wakacjach w innym mieście, szukasz restauracji, żeby gdzieś wyjść. Pierwsze co robisz, to chwytasz telefon i wpisujesz frazę w Google. Prozaiczny przykład, ale odnosi się on do każdej kategorii wyszukiwania usług w Internecie. Wizytówka Google staje się niezastąpionym

Dobre praktyki w ustawianiu reklam Facebook Ads
Generacja leadów za pomocą Facebook Ads to proces wymagający strategicznego podejścia oraz zrozumienia kluczowych praktyk. W tym artykule rozwiniemy kluczowe aspekty ustawiania reklam Facebook Ads pod generację leadów, zwracając uwagę na cele kampanii, precyzyjne targetowanie, skuteczne kopie reklamowe, budżet oraz

Potencjał Facebook Ads
Narzędzia reklamowe, takie jak Facebook Ads, posiadają ogromny potencjał reklamowy w dotarciu do klienta i uzyskaniu kontaktów, przejść na stronę, etc. Niniejszy artykuł ma na celu zgłębienie potencjału, jakim dysponuje Facebook Ads, oraz szczegółowe omówienie jego plusów i minusów w kontekście
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj