Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
8 najważniejszych mierników w sprzedaży B2B
Sprzedaż B2B niezmiennie od lat kojarzona jest z ogromnymi korporacjami. Zwykle w parze z nią idą wskaźniki KPI w sprzedaży, które popularnie określne są wskaźnikami biznesowymi. Czym one są w praktyce? Otóż są to poszczególne miary, które zostają nałożone na cele, które
Wsparcie sprzedaży – czym się zajmuje i jaki jest zakres obowiązków?
Czym jest wsparcie sprzedaży? W tym przypadku już sama nazwa stanowiska może nasuwać stosunkowo dużo trafnych przypuszczeń. Specjalista, zatrudniany w powyższym celu w sektorze handlowym, odpowiada przede wszystkim za merytoryczne i aktywne wsparcie sprzedaży usług danej firmy (lub też produktów przez
Konferencje online – jak je skutecznie przeprowadzić oraz jak wybrać odpowiednią platformę
Przenoszenie biznesów, szkolnictwa czy konsultacji lekarskich do przestrzeni internetowej nikogo z nas już nie dziwi. Warto się zastanowić, które z tych czynności przetrwają próbę czasu i pozostaną w trybie zdalnym daleko po okresie pandemicznym. Jak to jest w przypadku przeprowadzania
TOP10 sposobów na zwiększenie sprzedaży w 2021
Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż? W takim razie nie mogłeś trafić w lepsze miejsce! Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru naprawdę wiele kanałów komunikacji i strategii marketingowych, które są naprawdę skuteczne – zaczynając od optymalizacji strony internetowej i kończąc na remarketingu.
Jaki powinien być współczesny manager?
Rozpoczynając swoją ścieżkę kariery, zwykle dokładamy wszelkich starań, by pracować jak najlepiej i najwydajniej. Chcemy także jak najwięcej się nauczyć, by z czasem, dzięki wiedzy i umiejętnościom awansować na wyższe stanowisko. Zakres obowiązków i nowych odpowiedzialności na stanowisku managera- podobnie
Jak pozyskiwać klientów B2B? – Poradnik
Często można spotkać się z przekonaniem, że sprzedaż w branży B2B jest znacznie trudniejsza niż w branży B2C. Rzeczywiście, wielu klientów biznesowych ma znacznie wyższe wymagania i podejmuje mniej emocjonalne decyzje, jednak dzięki skutecznemu wykorzystaniu sprawdzonych działań marketingowych, sprzedaż B2B
Monitoring internetu – skuteczne narzędzie do generowanie leadów
Czy będąc właścicielem firmy nie chciałbyś czasami czytać w myślach swoich klientów? Dowiedzieć się co tak naprawdę o Twojej marce sądzą i czego tak naprawdę potrzebują? Gdzie znaleźć to bezcenne źródło informacji, które da nam wiarygodne dane? Branża e-commerce rozwija
Czym jest Intranet i dlaczego warto go wykorzystać?
Czy w miarę jak firmy wykorzystują zaawansowane technologie do komunikacji i angażowania pracowników, intranety stają się zakurzonymi reliktami? Oczywiście, że nie! Komunikacja wewnętrzna znajduje się dziś w centrum cyfrowej transformacji. Co to jest intranet? Jeśli nie jesteś obeznany w
Rola budowania wizerunku marki w sprzedaży
Pokaźny katalog produktów i usług, coraz bardziej skuteczne kampanie marketingowe napędzające machinę zdobywania leadów i zmierzające ku głównemu celowi – sprzedaży. Tak w skrócie działało do niedawna większość nowoczesnych firm handlowych. Branding? Budowanie marki? Ale po co, skoro produkt się sprzedaje
Audyt sprzedaży – czym jest i jak go wykonać?
Przedsiębiorstwa, które mają na celu doskonalenie oraz ulepszanie swojej działalności wiedzą o tym, że niezwykle ważna jest kontrola procesów przeprowadzanych w danej firmie. Audyt sprzedaży, mimo tego, że jest postrzegany jako działanie, które skupia się na wytykaniu błędów przedsiębiorstwa, z
Na czym polega zarządzanie sprzedażą?
Firmy, które dobrze prosperują, cechuje jeden ważny element – dobre zarządzanie sprzedażą. Ponieważ w każdej działalności biznesowej jest tak wiele ruchomych części, proces zarządzania sprzedażą musi być w pełni zrozumiały, aby zapewnić, że każdy aspekt wspólnego wysiłku sprzedażowego działa efektywnie.
Cross Selling i Up Selling – 10 pomysłów na rozkręcenie sprzedaży
Wyższe wyniki sprzedażowe można wygenerować przez pozyskiwanie nowych kupujących lub zwiększenie wartości zakupów przez obecnych klientów. Taki efekt pozwala osiągnąć zastosowanie: Cross Selling i Up Selling. To 2 popularne techniki sprzedaży wykorzystywane przez największych gigantów w Internecie, np. Allegro, czy
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj