Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
Jak generować leady za pomocą firmowego bloga?
Klienci często pytają – „w jaki sposób możemy generować leady?”. W odpowiedzi najczęściej otrzymujemy te najbardziej skuteczne, czyli cold calling i cold mailing, ale co poza tym? Istnieje jeszcze kilka metod, które również cieszą się zainteresowaniem np. kampanie PPC, działania
Generowanie leadów vs. prospecting – znajdź różnicę
Fantazja kontra efektywność – nie jest tajemnicą, że sprzedaż i marketing często żyją ze sobą jak pies z kotem. Niedogadywanie się tych dwóch działów może kosztować Twoją firmę czas i pieniądze, dlatego pracownicy sprzedaży i marketingu powinni zakopać topór wojenny
5 wskazówek – co zrobić, żeby pozyskiwać nowych klientów?
Maksymalizacja odbiorców i przyciąganie klientów idealnie wpisujących się w Twoją grupę docelową – możesz to zrobić, stosując 5 wskazówek, które prezentujemy w tym artykule. Skuteczne generowanie leadów, czyli co robić by zamienić kontakty w nowych klientów i zwiększyć obroty w
6 najlepszych przykładów na feedback w dziale handlowym
Odpowiednio przekazany feedback może być bardzo dużym bodźcem do poprawy produktywności u pracownika, a także zwiększać jego motywację do wykonywania służbowych obowiązków. Od kilku lat na całym świecie promuje się trend polegający na udzielaniu opinii zwrotnej, jednak pracownicy nadal podchodzą
Generowanie leadów z pomocą influencerów?
Reklamowanie się z pomocą influencerów to metoda, o której efektywności w marketingu w modelu B2C słyszał chyba każdy. Czy jednak metoda ta może być równie skuteczna w marketingu typu B2B? Z pewnością tak! Generowanie leadów (od ang. lead generation) z pomocą
Cold mail vs e-mail marketing, czym się różnią?
Cold mail i email marketing to dwa kompletnie różne terminy, ale jednak w dalszym ciągu są bardzo często mylone. Pora wreszcie postawić sprawę jasno i wskazać kluczowe różnice między cold mailami, a emailami marketingowymi. Zacznijmy od początku … Czym jest
Jak wykorzystać testy A/B do zwiększenia konwersji?
W wirtualnym świecie rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Metamorfozie podlegają trendy sprzedażowe, sposoby komunikowania się z klientami oraz treści przekazów reklamowych. Najważniejszym zadaniem współczesnych marketingowców stało się generowanie leadów i przyciągnięcie jak największej uwagi odbiorców. A ta, jak wiadomo, jest ulotna i
8 strategii negocjacji, które pozwolą ci zamknąć więcej umów
Wyobraź sobie taką sytuację. Dostajesz e-mail od klienta i przepełniony nadzieją na podpisanie umowy, otwierasz wiadomość…jedyne co w niej znajdujesz, to wątpliwości i ewentualna prośba o dokładniejsze omówienie szczegółów. Klient zaczyna uciekać Ci spod nosa. Co więc zrobisz, żeby go
7 umiejętności miękkich, których potrzebuje każdy sprzedawca
Każdy sprzedawca jest w stanie systematycznie podwyższać swoje umiejętności oraz korygować ewentualne błędy. Okazuje się, że najistotniejszymi zdolnościami i cechami wspólnymi najefektywniejszych pracowników nie jest liczba wysłanych e-maili i generowanie leadów. Oczywiście takie umiejętności też są niezwykle ważne, jednak przyjrzyjmy się tym,
Psychologia sprzedaży: wszystko co musisz wiedzieć o sprzedaży B2B
Decyzje zakupowe rzadko kiedy pochodzą z racjonalnej analizy potrzeb. Ludzie są istotami emocjonalnymi i ich decyzje są podejmowane głównie na podstawie emocji, a dopiero potem są racjonalizowane i popierane logicznymi argumentami. To, czy coś sprzedasz, czy nie, zależy od tego,
Ile telefonów dziennie powinien wykonywać Przedstawiciel Handlowy?
“Cold calling”, czyli wykonywanie zimnych telefonów, to metoda polegająca na pozyskiwaniu nowych klientów, z ang. lead generation, spośród takich osób, które nie spodziewają się kontaktu, a jednocześnie są w bazie potencjalnych klientów Przedstawiciela Handlowego. Prawie każdy sprzedawca przynajmniej raz w
Zarządzanie czasem – 6 sugestii, dzięki którym przestaniesz się bać deadline’ów
Poczucie braku czasu, stres przez zbliżający się deadline, czy nawet uczucie ulgi po zrealizowaniu każdego taska, to często syndromy złego zarządzania czasem. Dzisiejszym sukcesem w życiu zawodowym można uznać nawet upchnięcie kolejnego spotkania w już i tak bardzo napompowany kalendarz.
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj