Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/06/1-768x408.png)
Dynamiczne personalizowanie ofert przy użyciu AI
W dobie dynamicznie rozwijających się technologii personalizacja jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowych. Tradycyjne metody komunikacji, w których ten sam przekaz był kierowany do licznych odbiorców, przestają być popularne. Zastępują je bardziej zaawansowane i dokładne rozwiązania, takie jak AI.
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/06/2-768x408.png)
Budowanie relacji z klientami poprzez Social Selling.
Social Selling to nazwa strategii marketingowej wykorzystywanej obecnie na szeroką skalę ze względu na skuteczność oraz pozytywny wpływ na wizerunek marki. Polega ona na budowaniu relacji z klientami, odbiorcami czy partnerami za pośrednictwem mediów społecznościowych poprzez dostarczanie jakościowych treści bądź
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/05/webinar-narzedzie-do-generowania-leadow--768x408.png)
Jak wykorzystać webinary do generowania wartościowych leadów?
W dzisiejszym zglobalizowanym i cyfrowym świecie firmy nieustannie poszukują nowych, skutecznych sposobów na przyciągnięcie i zaangażowanie potencjalnych klientów. Jednym z narzędzi, które zyskuje na popularności w strategiach marketingowych, są webinary. Webinary, czyli seminaria online, stanowią doskonałą platformę do dzielenia się
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/05/Sales-Velocity-768x408.png)
Sales velocity – jak zwiększyć go w firmie?
Sales velocity to miara, która określa, jak szybko firma generuje przychody ze sprzedaży. Mierzy ona efektywność procesu sprzedaży, pokazując, jak szybko i skutecznie firma jest w stanie przeprowadzać transakcje od momentu pozyskania leada do zamknięcia sprzedaży. 1. Co to
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/05/Newsletter-narzedzie-wzmaniania-relacji-z-klientem-768x408.png)
Newsletter jako narzędzie wzmacniania relacji z klientami
Newsletter jako narzędzie wzmacniania relacji z klientami W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, relacje z klientami stanowią fundamentalny element sukcesu każdej firmy. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów lub usług, ale również osobistego podejścia i zaangażowania ze strony przedsiębiorstwa. Budowanie
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/06/grafa-blog-768x408.png)
Retargeting a remarketing – co je łączy a co różni?
Retargeting a remarketing – co je łączy a co różni? Dla wielu osób remarketing i retargeting to określenia tożsame i spora część osób używa tych słów jako tożsame. Czy jest to błąd? Na pewno mniejszy, niż mylenie bynajmniej z
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/05/Grafika-na-bloga-1-768x408.png)
Trendy w marketingu influencerów, które warto śledzić w 2024 Roku
Trendy w marketingu influencerów, które warto śledzić w 2024 Roku Marketing influencerów to jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi marketingu w erze cyfrowej. Od przekazywania treści na platformach społecznościowych po uczestnictwo w kampaniach reklamowych, influencerzy odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/04/handlowiec-online-768x408.png)
Handlowiec online – czym się tak naprawdę zajmuje?
Handlowiec online – czym się tak naprawdę zajmuje? Handlowiec online to zawód budzący coraz większe zainteresowanie. Osoba na tym stanowisku pracuje w obszarze sklepów internetowych oraz serwisów aukcyjnych. Jej podstawowe zadania obejmują opiekę nad działaniem portalu, zamawianym towarem, składaniem czy
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/04/storytelling-digital-768x408.png)
Digital storytelling – czym jest i dlaczego warto stosować?
Digital storytelling – czym jest i dlaczego warto stosować? Digital storytelling to niezwykle ciekawe rozwiązanie, pozwalające na stworzenie przekazu, który wpłynie na wiele różnych zmysłów. W efekcie cyfrowa opowieść staje się wyjątkowym narzędziem, dzięki któremu mamy szanse przykuć uwagę odbiorców
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/04/from-warm-to-hot-768x408.png)
Strategie Konwersji Potencjalnych Klientów w Wiernych Zwolenników
From Cold to Warm: Strategie Konwersji Potencjalnych Klientów w Wiernych Zwolenników… Dlaczego konwersja potencjalnych klientów w wiernych zwolenników jest kluczowa dla sukcesu biznesu? Konwersja potencjalnych klientów w lojalnych zwolenników jest fundamentalnym elementem strategii każdego przedsiębiorstwa. Istnieje wiele powodów, dla
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/04/Wykorzystanie-bloga-do-generowania-leadow-sprzedazowych-768x408.png)
Jak wykorzystać blog firmowy do generowania nowych leadów sprzedażowych?
Jak wykorzystać blog firmowy do generowania nowych leadów sprzedażowych? Blog firmowy stał się nieodłącznym narzędziem w arsenale marketingowym każdej firmy dążącej do skutecznego pozyskiwania klientów. Jednak jego rola nie ogranicza się jedynie do dostarczania informacji czy budowania wizerunku marki. Blog
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2024/04/Grafika-na-bloga-768x408.png)
Wpływ opinii klientów na Twój wizerunek i sprzedaż
Wpływ opinii klientów na Twój wizerunek i sprzedaż Wybierasz się na wakacje, bądź po prostu chcesz iść dobrze zjeść. Pierwszą rzecz, którą robisz, to wchodzisz na aplikację do zamawiania, bądź szperasz po wizytówkach Google. Jest to zupełnie naturalne, że kierując
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2021/01/newsletter.png)
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj