Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

5 sposobów na obsługę kwalifikowanych leadów B2B

Każda firma potrzebuje klientów, by móc prężnie się rozwijać. To oni stanowią jej siłę napędową, dlatego większość przedsiębiorstw w celu przyciągnięcia potencjalnych klientów oraz nawiązania z nimi korzystnych transakcji posługuje się lejkiem sprzedażowym. Dzięki niemu zespoły marketingowy i sprzedaży działają

Czytaj więcej »

Czym jest PQL i jak (czy w ogóle) mam się nim zająć?

Pozyskiwanie leadów w sprzedaży jest jednym z kluczowych etapów marketingowych. Równie ważne jest dopasowanie treści na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Dzięki temu można skutecznie przeprowadzić go przez proces sprzedaży i sfinalizować sprzedaż. Istnieje kilka rodzajów leadów, m.in. w zależności od

Czytaj więcej »

Lead scoring, czyli jak ocenić jakość potencjalnego klienta

Lead scoring to system oceny klientów, dzięki któremu można ocenić potencjał zakupowy klienta. Im bardziej zainteresowany produktem lub usługą, tym więcej punktów otrzymuje podczas badania. W Internecie można znaleźć wiele gotowych szablonów do przeprowadzenia takiej analizy. W rzeczywistości jednak każda

Czytaj więcej »

Cechy dobrego kierownika – 6 wymaganych kompetencji

Bycie kierownikiem wiąże się z wieloma korzyściami ale i również obowiązkami jakie na takiej osobie spoczywają. Oprócz brania odpowiedzialności za swoje zadania i obowiązki kierownik jest zobligowany do nadzorowania, wytyczania oraz kontrolowania obowiązków wobec swoich podległych pracowników. Ze względu na

Czytaj więcej »

CRM w chmurze – zalety i bezpieczeństwo

Nie da się ukryć, że bezpieczeństwo naszych firmowych, wrażliwych danych powinno być i jest priorytetem dla każdego przedsiębiorstwa. Jeżeli masz na celu założenie firmy, która ma docelowo zajmować się marketingiem bądź sprzedażą, system CRM jest obowiązkowy. Za pomocą naszego artykułu

Czytaj więcej »

Growth hacking w marketingu – co to jest?

W pewnym momencie dochodzisz do ściany, a podjęte działania mające na cele rozwój biznesu nie przynoszą skutków. Kiedy klasyczne metody przestają być efektywne, warto sięgnąć po działania znane pod nazwą growth hacking. Czym jest i jakie narzędzia wykorzystuje oraz czy

Czytaj więcej »

Synergius CRM – opinie i recenzja

Obecnie praktycznie każda, mniejsza lub większa firma stara się maksymalnie zautomatyzować swoje procesy sprzedażowe. Wdrażanie systemów CRM jest, można powiedzieć, na porządku dziennym. Przed rozpoczęciem procesu wdrażania, każda firma staje jednak przed trudnym wyborem. Który z systemów CRM okaże się

Czytaj więcej »

CSMART – opinie i recenzja intuicyjnego systemu CRM

Automatyzacja procesów sprzedaży, dzięki wdrażaniu system CRM, ułatwiła zadanie nie jednej firmie i pracującym w niej handlowcom. Dzięki nim cała praca może przebiegać szybko i sprawnie, a w dodatku możemy stale monitorować jej rezultaty. Często przed wybraniem odpowiedniego systemu CRM,

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top