Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
Oferta sprzedaży – co powinna zawierać i jak ją przygotować
Dzisiejszy świat opiera się na handlu, niezależnie od dziedziny życia. Kupić i sprzedać można praktycznie wszystko. Jednak co możesz zrobić, aby Twoja oferta handlowa nie zaginęła wśród dziesiątek, jeśli nie setek innych propozycji? W kilku prostych krokach pokażę Ci, jak powinna
11 porad dotyczących zarządzania czasem dla zajętych przedstawicieli handlowych
Każdy z nas z pewnością słyszał powiedzenie ,,czas to pieniądz”. Jeśli jesteś sprzedawcą twój czas można faktycznie przeliczać na pieniądze. Nie otrzymujesz pieniędzy za to ile czasu poświęciłeś, ale za to jakie wyniki osiągłeś. Im będą lepsze, tym więcej zarobisz. Częstym
Jak zabłysnąć w pierwszych 90 dniach jako menedżer sprzedaży
Zostałeś menedżerem sprzedaży – gratulacje! Nadszedł czas na pierwsze 90 dni Twojej pracy. To nie tylko ekscytujący czas, ale również bardzo irytujący. Aby dobrze wykorzystać otrzymaną szansę, potrzebujesz celów i planu ich realizacji. Przygotowaliśmy więc specjalny arkusz dla nowych menedżerów,
Sprzedaż B2B i B2C – czym się różnią te sektory sprzedaży?
Przedsiębiorstwa, które tworzą unikatowe i najwyższej jakości produkty oraz usługi, czasem zapominają o jednym z najważniejszych czynników, który decyduje o tym, czy i w jakiej kondycji będą one funkcjonować na rynku. Mowa tutaj przede wszystkim o skierowaniu swojej sprzedaży na
Co to jest lead i jak go pozyskać? Leady w marketingu
Każdy, kto zostaje przedsiębiorcą i zaczyna prowadzić działalność gospodarczą, musi jak najszybciej znaleźć sobie klientów, dzięki, którym będzie zarabiał. W czasach tak wymagających dla firm konieczne jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej i wdrożenie jej w życie. Każdy dzień spędzony bezczynnie
12 tematów na spotkania sprzedażowe, które warto rozważyć
Każdy menadżer zarządzający zespołem sprzedaży doskonale wie, jak istotny wpływ na efektywność pracy całego zespołu ma nie tylko odpowiednio duża doza wzajemnej motywacji, ale również z góry zaplanowany schemat działań. Dlatego też tak istotne są regularne spotkania zespołu sprzedaży, podczas
6 sposobów, aby sprzedawcy rzeczywiście korzystali z CRM
Jeżeli sprzedaż może zostać sprowadzona do jednego pytania, to zwykle brzmi ono następująco: ,,Co będę z tego mieć?”. Bez względu na to, jak bardzo nowoczesne mogą być oferowane przez nas produkty, nie będzie to mieć najmniejszego znaczenia, dopóki klient nie
14 pytań do rekrutera podczas rozmowy o pracę w dziale sprzedaży
Taka sytuacja może Cię spotkać podczas każdej rekrutacji. Pod koniec rozmowy rekruter zwróci się do Ciebie z pytaniem „Czy masz może jakieś pytania?“. Zapamiętaj, że to nie tylko zwykła formalność i coś, co możesz po prostu pominąć. To ogromna szansa dla
7 sposobów na lepszy prospecting
W obecnych czasach aspekt dotyczący sprzedaży stał się zdecydowanie bardziej ukierunkowany na kupującego, w związku z czym przedstawiciele handlowi muszą wykazać się znacznie większą kreatywnością niż wcześniej, jeśli chodzi o pozyskiwanie nowego klienta. Sprzedawcy starają się więc opracowywać coraz to
Zdalna sprzedaż – 8 porad dla przedstawicieli handlowych
Wiele osób, które rozpoczynają pracę jako zdalny handlowiec, odczuwa niepokój. Sen z powiek spędza im myśl, że ich praca będzie mało produktywna, na własnej skórze odczują izolację i nie będą w stanie dobrze zorganizować swojej przestrzeni do pracy. Okazuje się, iż
Jak generować leady na Facebooku?
Wielu spośród marketerów – tym bardziej działających w branży B2B – zastanawia się, w jaki sposób generować leady na Facebooku. Twórcy wymienionego portalu bardzo dobrze zdają sobie sprawę z takiej potrzeby i zajęli się przygotowaniem w takim celu osobnego rodzaju
CRM vs Excel: 11 znaków, że czas przejść z arkuszy kalkulacyjnych na CRM
Czas na pojedynek: CRM vs arkusz kalkulacyjny. Którego z nich naprawdę potrzebuje Twoja firma? Kiedy postawimy tych dwoje obok siebie na ringu i każemy im walczyć, zwycięzca wyłoni się bardzo szybko. Arkusze kalkulacyjne są ogromnym krokiem naprzód w stosunku do notatek Post-in,
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj