Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

16 kreatywnych sposobów na generowanie leadów

Generowanie leadów nie należy do łatwych zadań. Obecnie, niezależnie od branży, klasyczne metody na pozyskiwanie klientów jak np. cold mailing nie są zbyt skuteczne. Z tego względu powinieneś skupić się na wykorzystaniu praktycznych metod generowania leadów, które są atrakcyjne i wartościowe dla Twoich

Czytaj więcej »

8 najważniejszych mierników w sprzedaży B2B

Sprzedaż B2B niezmiennie od lat kojarzona jest z ogromnymi korporacjami. Zwykle w parze z nią idą wskaźniki KPI w sprzedaży, które popularnie określne są wskaźnikami biznesowymi. Czym one są w praktyce? Otóż są to poszczególne miary, które zostają nałożone na cele, które

Czytaj więcej »

TOP10 sposobów na zwiększenie sprzedaży w 2021

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż? W takim razie nie mogłeś trafić w lepsze miejsce! Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru naprawdę wiele kanałów komunikacji i strategii marketingowych, które są naprawdę skuteczne – zaczynając od optymalizacji strony internetowej i kończąc na remarketingu.

Czytaj więcej »

Jaki powinien być współczesny manager?

Rozpoczynając swoją ścieżkę kariery, zwykle dokładamy wszelkich starań, by pracować jak najlepiej i najwydajniej. Chcemy także jak najwięcej się nauczyć, by z czasem, dzięki wiedzy i umiejętnościom awansować na wyższe stanowisko. Zakres obowiązków i nowych odpowiedzialności na stanowisku managera- podobnie

Czytaj więcej »

Jak pozyskiwać klientów B2B? – Poradnik

Często można spotkać się z przekonaniem, że sprzedaż w branży B2B jest znacznie trudniejsza niż w branży B2C. Rzeczywiście, wielu klientów biznesowych ma znacznie wyższe wymagania i podejmuje mniej emocjonalne decyzje, jednak dzięki skutecznemu wykorzystaniu sprawdzonych działań marketingowych, sprzedaż B2B

Czytaj więcej »

Czym jest Intranet i dlaczego warto go wykorzystać?

Czy w miarę jak firmy wykorzystują zaawansowane technologie do komunikacji i angażowania pracowników, intranety stają się zakurzonymi reliktami? Oczywiście, że nie! Komunikacja wewnętrzna znajduje się dziś w centrum cyfrowej transformacji.   Co to jest intranet? Jeśli nie jesteś obeznany w

Czytaj więcej »

Rola budowania wizerunku marki w sprzedaży

Pokaźny katalog produktów i usług, coraz bardziej skuteczne kampanie marketingowe napędzające machinę zdobywania leadów i zmierzające ku głównemu celowi – sprzedaży. Tak w skrócie działało do niedawna większość nowoczesnych firm handlowych. Branding? Budowanie marki? Ale po co, skoro produkt się sprzedaje

Czytaj więcej »

Audyt sprzedaży – czym jest i jak go wykonać?

Przedsiębiorstwa, które mają na celu doskonalenie oraz ulepszanie swojej działalności wiedzą o tym, że niezwykle ważna jest kontrola procesów przeprowadzanych w danej firmie. Audyt sprzedaży, mimo tego, że jest postrzegany jako działanie, które skupia się na wytykaniu błędów przedsiębiorstwa, z

Czytaj więcej »

Na czym polega zarządzanie sprzedażą?

Firmy, które dobrze prosperują, cechuje jeden ważny element – dobre zarządzanie sprzedażą. Ponieważ w każdej działalności biznesowej jest tak wiele ruchomych części, proces zarządzania sprzedażą musi być w pełni zrozumiały, aby zapewnić, że każdy aspekt wspólnego wysiłku sprzedażowego działa efektywnie.

Czytaj więcej »

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top